vineri, 17 august 2007

photoshop

contrar aparentelor, nu traiesc in photoshop.in photoshop n-as avea cum sa pierd ore in sir in zeci de kilometri de trafic intr-un oras infect, cu strazi cumplite si semafoare "corelate" dupa ora exacta indicata de ceasul militianului din intersectie. in photoshop n-as sta niciodata la coada ca sa imi platesc impozitul, n-as astepta 16 luni impanate cu spagi periodice ca sa obtin cadastrul unui teren, electricianul nu mi-ar spune sa-l astept ca vine, vine sigur si el n-ar mai veni niciodata. si la telefon nu mi-ar spune impasibil, am avut alte prioritati, doamna, fututi prioritatile matii, alea altele. pe banii si pe timpul meu. in photoshop inginerul de la apa si canal mi-ar raspunde la telefon, nu as fi nevoita sa-l alerg cu masina pe un camp si sa-l amenint ca-i dau foc daca nu-mi rezolva treaba. pardon, daca nu-si rezolva treaba. e munca pentru care e platit. e obligat s-o faca. si totusi n-o face. se holbeaza prin ochelarii cu lentile groase si nu intelege de ce draguta doamna atat de simpatica isi baga in el organe ce nu-i apartin. nu mai fluiera in urma mea, tarane! daca am cur misto si-un tatuaj pe omoplat nu inseamna c-am iesit la agatat pe strada, in caldura si-n praf. nu mai parca, ba, pe banda intai, ca pe-acolo am liber dreapta, intermitent.
asta nu-i photoshop, prietene. viata mea e reala, atat de reala ca-mi vine uneori s-o strang in pumni si sa dau cu ea de pamant.si daca toti jegosii, functionarii publici, militienii, toapele de la primarie si manelistii poleiti cu aur din Turcia imi rapesc dreptul la un trai civilizat, puterea de a visa nu mi-o ia nimeni. ala e photoshopul.

11 comentarii:

Anonim spunea...

Si cu toate asta tot in photoshop traiesti. ca altfel nu inteleg cum poti umbla toata ziua cu zimbetul ala pe fata. cineva ti l-a desenat si i-a dat "save as". nu se mai poate face nimic :-)

P.S. ....o dovata in plus e ca ai scris toate astea si pe urma ai zambit :-)

mitica spunea...

Cred ca la Revolutie n-am impuscat pe cine trebuia. Trebuia sa incepem cu toti functionarii statului, aia vechii ce tot asteptau sa le dai mita ca sa faca ceea ce trebuie de drept sa faca. Pentru ca ei i-au scolit pe astia noii cu aceleasi naravuri. Apoi lista ar fi trebuit sa continue cu... si tot asa, vreo unu-doua milioane de care-si tot bat joc de celelalte douazeci de milioane. (printre care si electricianul tau, sau instalatorul de la RAM, sau...)

Anonim spunea...

Eu citesc. Si ma minunez. Incantator. Excelent.

zuzeta spunea...

"ala din stanga" ( sau sa zic "tipu' de la cablu'??!!): stii de ce zambesc? pentru ca m-ajuti s-o fac. va zambesc voua , care-mi suneti dragi. imi zambesc mie pentru ca ma gandesc la lucruri frumoase. :))

mitica, of, mitica. daca as sti ca tragi, te-as lua in commando-ul meu. tragi? terminam dracului odata cu astia???

kolonele, ce sa zic. si eu ma minunez, de multe lucruri. de unele mai mult decat de altele. respectele mele, domnule.

mitica spunea...

zuzeta@: Am tras. Impotriva lor. Din toate pozitiile. Am fost spaima lor, a celor care credeau ca daca au o stampila, isi pot bate joc de oameni. Am desfacut contracte de munca. Am demis. Apoi poporul a votat. Si noi toti, cei care eram acolo, am respectat vointa poporului. I-am lasat pe cei noi sa guverneze. Pentru ca noi credeam cu adevarat in democratie. Si ei, cei ce au venit, au reintrodus umilinta cetateanului. Iar cei demisi de noi au revenit acolo unde erau si inainte.

Nicoleta Țintea spunea...

E frumos în photoshop. Programul are culoare şi te lasă să pui mâna pe mouse. Practic ai încă decizia în mâinile tale. Şi puterea de a ţese poveşti, sentimente, castele de nisip, picturi ale sufletului. Photoshop-ul e un program generos, nu-i aşa?

zuzeta spunea...

mitica, o sa-ti raspund. da' nu acum, ca nu-s in stare.

este, nico, este generos. dar cred ca-i important sa stii sa-i introduci datele, aproape mai important decat sa stii sa folosesti culorile.

zuzeta spunea...

mitica, mi-am revenit si am revenit. cetateanul este umilit, da. si nu cred ca ridicatul din umeri e o solutie. nu cred ca trebuie sa astept "sa se schimbe ceva" sau sa plec in strainatate ca sa capat respect. cred ca trebuie sa le impunem respectul, in special celor care-s platiti din banii nostri.
deci trag in ei. cum pot, cand pot si cu ce pot. si daca si tu, si tu, si tu o sa-i punem pe rand la zid, o sa vina ziua in care, de frica, o sa ne respecte. sa nu speram intr-o educare in masa a maselor. nu-i nici o sansa.

Anonim spunea...

zuzeto, sterge spamul ala cu camasi ca ma inierviaza rau. :))

zuzeta spunea...

sa traiti, am inteles! si m-am si executat. cine ti-ar putea rezista???

Anonim spunea...

:D