luni, 13 august 2007

confuzie

nu stiu daca te mai iubesc.
"ce-ai face daca te-as insela?"
"nu stiu"
"gandeste-te, totusi. ce-ai face? m-ai ierta? m-ai parasi?
"as lupta pentru tine"
bravo, iubitule. ai dat raspunsul corect. dar tot nu stiu daca te mai iubesc.
pot sa te iubesc doar cand vreau? cand am chef, cand am aripile frante, cand mi-e frica sau frig?
cand razi, cand taci, cand in aglomeratie imi cauti mana, in noptile cand fulgera, in diminetile in care nu ma doare capul si miroase a cafea?
pot sa te iubesc doar intr-una din cele patru camere ale inimii mele?

16 comentarii:

Anonim spunea...

Dragoste cu de-a sila nu se poate....Lupta?...Da' ce-i aici savana? :D

zuzeta spunea...

hei, cine-a vorbit de dragoste cu sila? a "insela" nu inseamna automat "a nu mai iubi", nu?

Anonim spunea...

si in celelalte trei camere ale inimii ce vrei sa faci?

zuzeta spunea...

...pai ma gandeam sa indes alte iubiri :)

Anonim spunea...

cum se procedeaza pentru o sansa?

zuzeta spunea...

se incearca...

Anonim spunea...

tre' sa-mi fac un blog pentru asta? mi-ar conveni sa-ti spun direct: vreau sa te cunosc.

zuzeta spunea...

pai cunoaste-ma, fly, cunoaste-ma!
dar lamureste-ma, mai intai: esti barbat sau femeie? (nu ca ar fi important, dar mi-ar prinde bine sa stiu :))

Anonim spunea...

nu ca m-ar deranja ca ma iei peste picior - nici nu ma asteptam la altceva - dar stii "ce" sunt. simti.

Anonim spunea...

hai zuzeta, un id de mess, zuzeta. cer prea mult?

zuzeta spunea...

nu, de fapt nu ceri nimic. doar ca eu raspund la altfel de provocari.

Anonim spunea...

atunci o sa te provoc. asa cum ti-am spus, vreau sa te cunosc. stiu cum esti, te-am dibuit. esti o aventuriera, o femeie care a vazut si a facut multe, care o sa mai vada si o sa mai faca multe si de-acum incolo. de-aia vreau sa te cunosc. pentru mine, tu esti provocarea. eu sunt fly. tu cine esti?

OANA DESPA spunea...

@zuzeta: cine spune ca atunci cand inseli mai iubesti?

zuzeta spunea...

oana, a insela nu inseamna neaparat a trada. uneori o tentatie poate fi mai puternica decat o iubire asezata. o aventura nu presupune anularea, renuntarea sau pierderea unei alte iubiri. nu cred in varianta potrivit careia "o femeie cauta in alta parte ce-i lipseste acasa". in schimb cred in dorinte, in atractii, in pasiuni care pot fi, pe cat de fulgeratoare, pe atat de trecatoare. cred in amoruri cate te consuma si care se consuma. iubirea e mai mult de-atat, mult mai mult.

Anonim spunea...

"o aventura nu presupune anularea, renuntarea sau pierderea unei alte iubiri".

dimpotriva as spune. uneori, paradoxal, o aventura inseamna consolidarea unei iubiri, sub imperiul unor pareri de rau ce te macelaresc.

OANA DESPA spunea...

poate aveti dreptate. imi doresc insa ca viata sa nu-mi demonstreze aceasta realitate. eu cred ca, atunci cand alegi, alegi, cel putin teoretic, pentru totdeauna si iti asumi aceasta alegere, cu tot ce implica ea, chiar si cu rezistenta la provocari. cand ajungi sa iti tradezi propria alegere, inseamna, cred eu, ca ai gresit alegand. daca esti puternic, ai curajul sa accepti greseala si sa nu traiesti in ea, greseala e o minciuna.
repet. poate ma insel si viata ma va amenda pentru asta. ma bucur insa ca am avut mereu pana acum curajul sa recunosc fata de mine insami cand am gresit alegand, ca am tras de fiecare data linie, cu toate consecintele, si ca am luat-o de la capat. consecintele, paradoxal, se rasfrang asupra celor pe care nu am vrea sa-i ranim, pentru ca astfel de alegeri facute uneori impotriva a ceea ce simtim, sunt o povara nespusa pentru ceilalti.
si mai e ceva. uneori ne dam seama prea tarziu de greselile noastre, atat de tarziu ca nu mai putem schimba nimic. :)