vineri, 17 august 2007

marea mea

mi-e dor de mare. mi-e dor sa ma intind direct pe nisip, sa fie fierbinte, sa ma arda placut, sa-mi asez obrazul intr-o adancitura pe care am sapat-o cu mana in cautarea stratului mai rece de pulbere de scoici. sa miros nisipul de-aproape. sa stau cu fata spre apa, sa privesc cu ochii intredeschisi marea, marea sa fie gri si agitata. s-o privesc pana ii invat miscarile, sa inchid ochii apoi, s-o aud, s-o miros, s-o simt. sa adorm in nisip in vreme ce marea ma leagana cu gust de sare.

8 comentarii:

Anonim spunea...

te duc la mare. vrei?

zuzeta spunea...

sa ma duci in brate pan' la mare. altfel nu ma intereseaza oferta.

Anonim spunea...

fly draga esti o curva de sex masculin.vorba aia musca trage la cacat

zuzeta spunea...

ah, un elf nefericit. si usor frustrat...

Anonim spunea...

saruturi...supt de sfarcuri...lins in pizda...si futaiu'...asta e fly

zuzeta spunea...

a, elf stie. multam de informatii.

Anonim spunea...

stie elf, stie pe dracu. zuzeto n-am plecat nicaieri.

sayadinna spunea...

un post incredibil de profund..aroma si textura de nisip..pacat ca nu stergi comentariile "dragute" de aici