vineri, 24 august 2007

ieri

se scurge ieri prin mine ca un sarpe veninos. mi se taraste pe vene, aluneca pe langa stomac, se incolaceste printre coaste, isi infige coltii in inima mea. ii simt sangele rece, fior in sangele meu. imi picura venin inghetat in ganduri fierbinti. ssst.ssst. il aud din mine cum cauta drumul, drumul sa iasa, poate c-ar vrea sa fuga si sa se ascunda sub patul meu plin de vise, poate s-alunece pe la coltul ferestrei si sa se-amestece in noapte, in noaptea mea plina de amintiri. ma doare in mine, ma doare pielea sarpelui colorata fantastic, ma dor ochii lui de reptila, dintii ascutiti imi sfasie lumile asezate frumos in celule stravezii, in capilare fine, in artera aorta. imi taie respiratia, ma sufoca in miscarile lui unduitoare, imi vine sa-l urlu, imi vine sa-l plang. imi vine sa-l uit.
as vrea sa-l vomit in chiuveta, sa-mi bag mainile pe gat si sa-l trag afara, in chiuveta de la baie, sa dau drumul la apa, jet de apa fierbinte peste ziua de ieri.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sunt ieri si ieri, ieri care te urmaresc peste noapte, peste saptamana si chiar peste viata. sunt si ieri frumoase, pe care nu vrei tu sa le scapi din minte. ieri-ul tau a fost zbuciumat. ai rezolvat ceva cu jetul ala de apa fierbinte?

zuzeta spunea...

nu, nimic. i-am dat in cap cu toporul, pan' la urma.