duminică, 1 martie 2009

ziua de dupa

innuendei
care,
strigandu-ma, mi-a tulburat (ne)linistea


in ziua de dupa totul e la fel.
in ziua de dupa, neclintite, clipele zac in indiferenta
nu s-a intamplat nimic, nimic
universul e tot acolo, vorbele suna neschimbat, oglinda-mi intoarce privirea intrebatoare si incercanata
ziua de dupa
nu doare si nu zambeste, e gol dupa plin, plin dupa gol
e paharul cu apa rece
ce mi-a astamparat setea la miezul unei nopti cu arsita de luna rosie, luna dulce, luna amara,
si care zace acum
rasturnat pe podea, rasturnat pe podea,
e doar un pahar gol, rasturnat pe podea.
in zorii zilei de dupa,
dimineata se tanguie albastra, senina
impart cu sufletul meu bancheta din spate a unui taxi
si drumul spre casa
e lung si e scurt, cat sa incapa in el o poveste
care, nespusa
ar putea deveni
trista sau inaltatoare. care, in ziua de dupa, ar putea deveni.

5 comentarii:

innuenda spunea...

Cuvintele mele ar fi de prisos după ale tale.

Nu ştiu cum pot încăpea atâtea trăiri într-un singur om. Dar ştiu sigur că eşti Femeia. Nu o femeie. Şi asta te face să fii şi-n orice zi de după.:)

Anonim spunea...

foarte frumos spus, bravo

Anonim spunea...

Foarte frumos scris...

Garfield spunea...

imi place cand pot spune despre cineva "imi placi din ce in ce mai mult"... imi place cum simti... si cum simt cand spui ceea ce simti...

Anonim spunea...

doamnelor, d
nu stiu ce sa raspund. sincer. :)