marți, 10 martie 2009

ziua mea e noaptea

cat e ziua de lunga
mi-e somn, somn greu, as putea adormi oriunde
oriunde e cald si mi-as putea sprijini capul
mi-e somn, casc, beau cafea si mi-e si mai somn
abia astept sa ajung acasa, imi creste inima numai la gandul ca am sa ma ascund de ploaie in spatele jaluzelelor si am sa dorm zile in sir
si ajung greu, e aglomerat si ploua, ma obosesc stergatoarele si lalaiala de la radio,
mi-e atat de somn ca nu mai vad bine
si ajung, ajung
cand intru pe strada si vad luminile casei zambesc obosit
as putea merge pana la pat cu ochii inchisi,
cainii se bucura si sar pe mine
si-n casa e cald
mananc cartofi copti, cartofi fierbinti cu unt
ma trantesc incantata pe canapeaua mea de piele si ma invelesc
am o patura pe care-o iubesc, moale, cu miros de brad
si gata.
nu-mi mai e somn. nici un pic de somn. nici o urma. nu mai casc si-n vreme ce-mi savurez tigara, simt ca ziua mea abia incepe. noaptea.

6 comentarii:

innuenda spunea...

Mă zuzezo, să moară Biju de n-am simțit miros de brad! Și parcă am și gust de cafea...

Ești într-un mare fel. Complicată într-un fel simplu. Sau dimpotrivă, complicat de simplă.
Hm...parcă suna mai bine prima. Dar nu am spus specială! Sper că ai remarcat!:D

Anonim spunea...

ei asta-i bine, inseamna ca inca mai pot!!! (dar patura miroase a brad. nu stiu de ce, intotdeauna si-a pastrat aroma de cabana de munte iarna, chiar si-n mijlocul verii)

mie imi pare doar ca am un talent incredibil de a complica lucrurile simple. si asta nu e neaparat de bine !!! :))

innuenda spunea...

Ăăă, e de dezbătut chestiunea. La un vin roşu fiert cu scorţişoară sau la un campari orange sau la o şampanie. Virtuală, desigur!:)

Dar cum fac eu să mă apuc (da, la ora asta!!) de lucru? Am o poezie de viaţă: obiective la o expertiză tehnică în construcţii pe care tre' să le depun azi, nişte note de şedinţă de depus tot azi, un convocator la o conciliere directă restanţă de joi (deci e musai tot azi!) şi un contract.

Deci o nouă noapte albă, da?!
Deci şi ziua mea e noaptea. Da altfel!:)

Unknown spunea...

parca vad casa ta ca o adevarata lume in care lucrurile se intampla altfel si acul ceasurilor merge diferit:)

Anonim spunea...

ah, innu
ce cuvinte complicate,
expertize si contracte
imi tiuie urechile numai cand le aud, nici nu incerc sa le patrund sensul, doamna avocat cu suflet de poet, eu imi scot palaria si dau si cu ea de pamant.

si vinul ala cu scortisoara nu e obligatoriu sa fie virtual. :)

Anonim spunea...

simona, perfecta intuitia,
in casa mea aproape totul se deruleaza in ritmul meu, diferit de cel uzual.
si daca-ti spun ca acum cateva nopti, pe la 2 m-am apucat sa fac o tocanita de ciuperci, vreme in care fiica-mea descarca niste muzica de pe net si stefan, luminat perfect de un halogen, planta un tei in curte, ai sa intelegi perfect. :)