joi, 5 martie 2009

doar astenie

messenger, ora 15
silP: ce faci, draguta?
zuzeta: sufar de astenie de primavara
silP: si tu?
zuzeta: daaa
la greu
sunt agitata si
am o stare de confuzie
silP: depresie, lipsa de tonus
zuzeta: sentimente de inutilitate, de-alea
silP: ...
zuzeta: traiesc un sentiment tampit, ca pierd vremea
si nu vreau sa imbatranesc
silP: nu imbatranesti... este in interior chestia asta si tu nu poti imbatrini
nu ai cum
zuzeta: sper...
silP: tu o sa fii la fel si la 60 de ani
zuzeta: tot mi-e frica
silP: o sa treaca la un moment dat cand vei vedea ca de fapt nu te schimbi
zuzeta: azi, de exemplu
cand ploua asa, primavaratic si apasator
m-as duce dracului
undeva
unde sa fie liniste
si sa vad pe geam brazi
si sa mi-o trag pana la epuizare cu un tanar !!! :))
silP: da, excelenta imagine
rascolitoare!!!
esti dusa
zuzeta: sa se auda numai ploaia
si ala gafaind
silP: aaa, e clar, esti dusa rau
zuzeta: io ti-am zis ca am astenie....

6 comentarii:

innuenda spunea...

:)))) Mă', tu ai văzut "The reader"! Şi vrei să bei sânge de fecior pentru tinereţe veşnică! Vrăjitoareo! :-)

Anonim spunea...

functioneaza, oare? :))

innuenda spunea...

Care află prima să-i spună celeilalte!:)))

greenfield spunea...

Draga Zuzeta iti doresc tinerete vesnica si iubire fara sfarsit!
Sa fii fericita si implinita!
La Multi Ani de ziua femeii:)

pantacruel spunea...

m-ai orbit cu atat rosu dragastos! la multi ani! :)

Anonim spunea...

innu, asa sa fie. asta e deja pact!!!!

greenfield, o primavara frumoasa sa ai.

multumesc panta. si doamnei tale la fel, sa-i faci primavara frumoasa si viata...hm, aventuroasa rimeaza!!!
rezolv cu rosul. a inceput sa ma irite pana si pe mine.