miercuri, 11 martie 2009

iuli by night

iuli e prieten cu fiica-mea. si, din cate stiu, e si de-o varsta cu ea. 13.
l-am cunoscut asta-vara, a venit in vizita cu maxi-taxi si cu un prieten
un baiat blondut si firav, cu ochelari a la harry potter, dezinvolt si politicos. pe urma m-am mai intersectat cand si cand cu el, ba o data, parca, l-am dus cu masina pana acasa. un baiat cuminte, clar.
deci
iuli e prieten cu erika. sa ne intelegem, e camarad, nu prieten de-ala de tinut de mana. acum, in timpul scolii, nu prea se vad. dar vorbesc pe mess. si la telefon. doar ca iuli o suna pe fiica-mea noaptea, pe mobil. pe la unu jumate, in principiu. si se hlizesc asa, in medie vreo ora. (nu stiu ce-si tot spun, desi sunt tare curioasa. intr-o noapte am urcat tiptil pana la usa dormitorului si-am incercat sa trag cu urechea, dar fiica-mea susotea si radea, asa ca n-am inteles nimic. si, la dracu, scara scartaia crunt!!! )
buun
am avut cateva discutii cu erika. sincera sa fiu, nu ora la care suna ma doare, ci factura de telefon pe care parintii lui iuli trebuie ca o platesc lunar (eu insami sunt arsa, de pe vremea cand erika, pe atunci de vreo opt ani, si-a incercat norocul la jocurile de ghicit nu-stiu-ce la televizor). da cica n-ar fi problema. ma rog.
probabil ca erika a avut (sper eu ..) o discutie cu iuli despre bani si cheltuieli, asa ca, de la o vreme, baiatul a inceput sa sune pe fix, rezon. ora insa a ramas neschimbata.
discutie la telefonul fix, la 2 noaptea, in timpul saptamanii. natural. firesc.

da?
alo, sarumana.
salut
sunt iuli. as putea vorbi cu erika?
doar ce s-a culcat, iuli, imi pare rau. era important?
a, nu...voiam sa vad ce mai face
pai sun-o maine.
da, multumesc mult. auziti?
da
dar dumneavoastra ce mai faceti?

so, no comment!
(innu, mai sunt si-altii pentru care ziua e noaptea. si vin tare din urma!!!)

10 comentarii:

Unknown spunea...

ahhh deci clar! acum am inteles! casa ta atrage manifestari ciudate de schimbare a succesiunii zi - noapte!

Anonim spunea...

ba atrage si alte manifestari ciudate :))

Anonim spunea...

nu s-ar putea schimba si cursul anilor? s-o ia asa, invers?
only for me? :)

anonim , atat te-ntreb: astea, manifestarile
sunt de bine? :)

Anonim spunea...

Wow, aia da frază! :) Ce să mai spui la ea? :)

Anonim spunea...

pai, si i-ai spus ce mai faci?

Anonim spunea...

normal.
"bine, iuli, multumesc. ma doare putin capul azi, dar in rest sunt bine"
:P

Anonim spunea...

bravo. e bine sa-i iei omului o greutate de pe suflet daca poti.

innuenda spunea...

Hahahaha, genial! Auzi..."da dumneavoastră ce faceţi?":)))
Zuzeto, băiatul promite!:D

Anonim spunea...

Auzi? Tu ce mai faci, Zuzeta?

Anonim spunea...

suna-ma noaptea, generale
si-o sa-ti spun :))