luni, 16 februarie 2009

2000

8 comentarii:

pantacruel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pantacruel spunea...

banuiesc ca e facuta de tine. felicitarile le lansez dupa ce aflu adevarul (literar si artistic) ;)

Anonim spunea...

de mine, de mine
din pacate n-am avut la indemana altceva decat telefonul fiica-mii.
asta-i adevarul literar,
cel artistic e inclus, iar eu n-am nicio contributie. :)

innuenda spunea...

Wow, e de concurs fotografia asta, zuzeto! Şi cred că şi telefonul fiicei tale, dacă a scos o aşa calitate.:))

Eu dacă făceam aceeaşi fotografie cu al meu ieşea precum o pictură de Monet!:)))

Anonim spunea...

si cu al meu la fel, innu. de-aia l-am folosit pe-al ei!!!
cat despre fotografie
e doar
valea dorului
vazuta de la cota 2000. :)

pantacruel spunea...

ce functie are fiica? ca sa nu intreb de salariu :)

Anonim spunea...

e sefa mea!!!!
salariul, fieste, e confidential!!!
(sunt doar 2 megapixeli, domnule:P)

innuenda spunea...

:)) Vreau şi eu o şefă de asta. Unde depun o cerere?

Auzi, halucinantă creatură, mie mi-e dor de zuzeta. Ţie nu?

Vreau să-ţi mai trăiesc viaţa interioară. Vreau pe montaigne russe.:)