vineri, 13 martie 2009

nu vreau

ma framanta in ultima vreme o idee fixa: cum sa fac sa nu mai fac nimic din ce trebuie sa fac?
sunt obosita, sunt plictistita sa fac lucruri. nu vreau sa ma trezesc la 11 dupa ce pe la 5 abia m-a luat somnul. nu vreau sa stau cu masina in coloana. nu vreau sa platesc facturi, nu vreau sa cumpar mancare de la supermarket, nu vreau sa lucrez cu oameni obsedati de functii si salariul care le intra pe card o data pe luna si care nu ajunge niciodata, nu vreau sa lucrez deloc, nu vreau sa inteleg ca asa e mersul, nu vreau imprumut de la fmi, nu vreau sa ma uit la televizor, nu vreau sa fumez tigari mai ieftine, nu, nu vreau sa fac rezervare la carciuma la fumatori cu sapte zile inainte de ziua in care am chef sa mananc, nu vreau sa vad pungi pe camp si jeg pe strada, nu vreau sa bag laptopul in priza, ca pe prospect zice ca are nu stiu ce autonmie, da becul palpaie mult mai repede, nu vreau sa spal pe jos cu mopul, nu vreau sa aud masina de spalat, nu vreau sa intind rufe, nu vreau sa fac ciorba, nu vreau sa numar banii sa vad daca pot sa merg de paste nu stiu unde, nu vreau sa ia erika 5 pe o lectie pe care sustine ca a invatat-o bine, nici cainii sa nu mai zgarie peretele de langa usa, nu vreau sa raspund la telefon, nici sa opresc centrala ziua ca e cald, nu vreau sa fie iar frig, nu vreau sa-mi povestesti ce a zis primarul, nu vreau sa cer de la tanti petruta liliac, nu vreau sa ma enervez, nu vreau sa pun motorina, nu vreau sa vad prosti, nu vreau sa vorbesc cu ei, nu vreau sa iau calciu, nu vreau sa ma odihnesc, nu vreau sa fac nimic din ce trebuie sa fac, nu vreau si gata.
ma gandesc sa-mi iau niste porumbei calatori.

5 comentarii:

innuenda spunea...

:) Nu ştiu ce să fac după postarea asta a ta. Să râd, să plâng?:..:(

Sunt pe aceeaşi atitudine de ceva vreme încoace. De fapt, de atâta vreme, încât chiar am senzaţia că am început să mă obişnuiesc să fac şi ceea ce nu vreau.

Ştiu, o să-mi spui acuma că nu vrei să te obişnuieşti să faci ce nu vrei...:)

Anonim spunea...

Sper sa afli cum poti eluda obligatiile obositoare, insuportabile. Si sa ne spui si noua, Zuzeto...

Zi frumoasa sa ai, presarata cu lucruri care iti fac placere.

Anonim spunea...

sa razi, innu
ca si eu am ras scriind-o.

sigur ca nu vreau
sa ma obisnuiesc
de-aia de multe ori nici nu fac ce ar trebui sa fac!!!

o sa aflu, domnule general. studiez de prea multa vreme acesta problema
ca sa nu ajung la un rezultat!
multumesc de urare. slava domnului, ultimele cateva zile au fost chiar frumoase :)

pantacruel spunea...

nu vrei sa vrei, in concluzie :p

Anonim spunea...

ba uite ca acum vreau!!!