marți, 24 martie 2009

ganduri in masina de spalat

o sa inchid ochii si zilele au sa dispara.
au sa dispara din mintea mea, or sa-mi iasa din cap prin ochi, or sa curga o data cu lacrimile care ma gadila prosteste pe fata, o sa le pierd in batista si o sa scap de ele, aruncandu-le amintirea alaturi de alte lucuri, in masina de spalat. un timp are sa le tina tovarasie rimelul cu care impart aceeasi batista, peste ele are sa navaleasca apoi apa rece, o sa se incalzeasca la 90 de grade, temperatura la care, nu-i asa, amintirile patate au sa devina imaculate, iar cand lenorul cu parfum de iris o sa le invaluie, eu voi fi uitat
ziua in care am spus da, ziua in care am spus vino, noaptea in care ai venit si cea in care am venit eu,
au sa se stearga urmele mainilor tale pe coapse si ecoul vorbelor tale in minte, or sa se stearga toate gandurile care m-au insotit pentru un timp in lumea ta
care mai intai m-a coplesit, apoi m-a fascinat
si pe urma si-a schimbat forma, nu mi s-a mai potrivit
si-a inceput sa ma doara.
am sa inchid ochii si zilele acelea or sa dispara, iar tu ai sa te intorci in locul unde erai inainte,
de partea cealalta a mesei
in seara in care inca zambeam cand te ascultam, in seara in care te iubeam cald si calm, in seara in care am indraznit sa te cred
cand mi-ai spus ca lucrurile au sa ramana la fel.

si daca amintirea unei dezamagiri nu se poate sterge, iar pe batista au sa ramana urme de lacrimi, am sa desenez, peste ele, cu un marker water-resistent, flori de camp.

5 comentarii:

Unknown spunea...

i'm speechless, zuzeta ;)

Anonim spunea...

sunt momente, simona,
in care chiar nu mai e nimic de spus. iti ramane doar..
sa desenezi flori de camp!! :))

Anonim spunea...

Seara bună!
Rătăcesc uneori pe aici, pe la tine, şi aproape de fiecare dată îmi faci gândurile să alerge spre departe...
Şi mie îmi vine câteodată să desenez flori de câmp, dar pentru că nu am telent, încă mai insist să scot petele...

zuzeta spunea...

anya, bine ai venit.
e bina sa ratacesti, doar sa nu te ratacesti :)

..si unele pete chiar ies!!!

Anonim spunea...

Bine (că :) ) te-am găsit, Zuzeta!
Să ştii că parcă-mi vine câteodată sa mă şi rătăcesc, în speranţa că poate m-aş găsi alta sau altfel...!