vineri, 20 martie 2009

profit in vremuri de criza

nu inteleg.
tu vii la mine
mergand taras pe genunchi
esti varza, n-ai idei, n-ai solutii
dai din colt in colt, te agati de mine, imi intri in cap lamentandu-te,
si, in pastele ma-sii de viata,
problema ta devine parte a problemelor mele.
si stau si ma gandesc la o varianta
ca mi-e mila de tine si ca asa sunt eu, o proasta, si te includ in planul meu de viata
pana de curand aveam relatii reci, ne vedeam rar si de multe ori intamplator, nu te iubesc, nu ma iubesti, dar nu puteam sa nu te ajut dupa ce m-ai implorat,
ma consolez cu gandul ca poate fi avantajos, mai mult pentru tine, fireste
dar, la dracu, nu mi-am calculat niciodata viata in avantaje
te bucuri, sari in sus
imi ridici multe statui si-mi promiti o recunostinta vesnica pe care nu mi-o doresc
si acum ce faci, ma??
ce faci, ma???
te-am spalat de noroiul in care te tavaleai,
ti-am oferit un dar de pret care se numeste incredere si o solutie pentru a iesi din bezna in care orbecaiai
si m-am trezit ca mananci cacat
sustinand ca nu vreau decat sa profit de tine in vremuri de criza?
eu? de tine? sa profit?
nu inteleg.

3 comentarii:

innuenda spunea...

:)) Ăsta-i din ciclul ”Vaca dracului!”:-)

Anonim spunea...

aaa, a fost mai rau!!!

Anonim spunea...

puah, ca ma enervez doar citind!