marți, 13 ianuarie 2009

iubire

stefan
e iubitul meu
omul langa care am ales sa traiesc
si care reuseste, cu dragoste si rabdare,
sa ma inteleaga si sa ma suporte.
pe stefan l-am trezit din somn acum o jumatate de ora
(se culcase, saracul, caci azi dupa amiaza l-a chinuit cu o dubla anestezie o doctorita de dinti)
deci l-am trezit din somn
si l-am rugat
sa se duca pana la braila, sunt doar 200 de kilometri,
sa-l duca acasa pe un prieten de-al meu
a carui mama a patit ceva, nici nu stiu exact ce, ca la telefon, la 12 jumate cand m-a sunat, nu reusea sa-mi povesteasca, intr-atat era de agitat
si pentru ca eu bausem
un porto si inca un porto,
l-am trezit din somn pe iubitul meu, care m-a rugat doar sa-i dau un algocalmin
si-a plecat. nu inainte de a-mi spune
ca, desi n-are nicio treaba cu prietenul meu,
se duce pentru mine.
mi-au dat lacrimile.

4 comentarii:

pantacruel spunea...

femeile (care beau porto), niste pisicoase :)

Anonim spunea...

panta, nu ma provoca
porto e pentru serile usor agitate, prea dulcege pentru un merlot, prea calme pentru un pinot noir, prea tarziu pentru cabernetul ala sauvignon de la prahova valley si totusi prea devreme pentru whisky cu red bull. nu era loc de bere, doar o corona poate, cu o lamaie bine stoarsa, da n-aveam.
so
asa e, pisicoase femeile care beau porto :))

pantacruel spunea...

chiar ca m-ai convins. de data asta ;)

Anonim spunea...

floare la ureche :P