miercuri, 14 ianuarie 2009

constante in viata mea

m-am uitat, de curiozitate, la ce scriam pe blog, anul trecut pe vremea asta.
si-am gasit o insemnare, din 12 ianuarie (asta-i data cea mai apropiata), care se numeste "tentatii". tinand cont de ora la care scriu aceste randuri, am s-o reproduc.
no comment!


ei bine, acum vreo doua ore mi s-a facut pofta de cafea.
primul gand a fost ..."hm, nu beau cafea la ora asta. n-o sa pot sa dorm".
si m-am enervat. pe mine m-am enervat, pe cliseele astea verbale sau psihice in care ajung sa ma invart uneori. beau cafea dimineata ca sa ma trezesc, cica. beau cafea dupa-amiaza. beau uneori cafea si seara. toate cafelele principale ale zilei plus cele secundare ("hai sa bem o cafea!!!!") nu m-au impiedicat niciodata sa dorm. altele sunt framantarile ori ideile care imi provoaca insomnii.
si totusi, pe la 1 noaptea, cand mi s-a facut pofta de cafea, m-am trezit gandindu-ma prosteste sa nu beau cafea pentru ca am sa ratez intalnirea cu morfeu.
si-apoi am avut o revelatie care m-a ingrijorat de-a dreptul. cate lucruri care-mi plac imi refuz, oare, doar pentru ca o parte a mintii mele pastreaza o informatie valabila majoritatii?
sper ca tentatiile sa-mi fie mereu mai puternice decat cliseele.
am baut cafea. si mi-e foarte somn.

si, pana la urma, ce regula mai e si asta, ca daca-i noapte trebuie sa dorm? n-am tinut cont de ea niciodata.
Publicat de zuzeta la 03:22

2 comentarii:

Anonim spunea...

Imi este dor de tine... si te recunosc atat de bine in ceea ce scri... pup!
Mama prietenului din Braila (cred ca stiu despre ce brailean este vorba) este OK, sper?

Anonim spunea...

si mie, doamna.(mi-e dor)
da, e ok. a fost o alarma falsa, din fericire