miercuri, 28 ianuarie 2009

waiting for

astept
si cerul se innoreaza treptat
ploua ca toamna si miroase a iarba cruda de primavara
astept.
ce-o sa se intample oare
daca intr-o seara ploioasa, am sa vin totusi la tine?
ai sa zambesti si-o sa avem emotii amandoi, ca doi adolescenti care-si ascund chipurile dupa lumina lumanarilor parfumate
si-ai sa-mi pui vin
intr-un pahar cu picior,
muzica in surdina
si ploaia o sa cante pe pervaz.
astept
sa scap de tentatia de a-mi urma
gandurile furisate intr-o serara de iarna, cu ploaie de toamna si miros de primavara,
astept sa uit
amintirea buzelor tale la radacina parului.
si ce-o sa se intample oare
daca n-am sa vin? ai sa ma astepti totusi?

9 comentarii:

innuenda spunea...

Dacă-i al tău, o să te aştepte.:)

Chestia asta îmi aminteşte de o replică pe care i-am dat-o cândva, unui curtezan de-al meu, extrem de bine poziţionat pe scara socială şi mai ales financiară a României.

El îmi reproşase indiferenţa: "ai trecut pe lângă cele 3 secunde norocoase din viaţa ta".

Iar eu îi răspunsesem: "dacă am trecut, atunci nu au fost secundele mele; dacă totuşi au fost,o să mai treacă pe lângă mine o dată, şi-nc-o dată, până o să mă prind şi o să profit de ele"

Oricum, zuzeta, emoţionantă scriere. Sper să fi ajuns la ochii şi la sufletul cui trebuie.

Anonim spunea...

... miroase a primavara, nu-i asa?
inca putin si vine!!!
chiar ma gandeam sa-ti spun, iarna mugurii copacilor cresc!

Anonim spunea...

innu, mai bine nu.
eu sper sa n-ajunga
si sa nu m-astepte.
asta mi-ar complica mult prea mult viata :P


silvana, silvana
frumos spus :)

Garfield spunea...

interesanta intrebarea de la final... daca n-ai sa vii, ar mai conta daca te-ar astepta? oricum n-ai afla niciodata...

ganduri bune zuzeta

Anonim spunea...

ganduri bune si tie, motane.
conteaza, egoist si absurd,
sa stii ca e cineva care te-asteapta.
e ca o poarta ascunsa in spatele gradinii. pe care stii, ca, daca ai vrea, ai putea iesi vreodata, catre o alta lume.

Anonim spunea...

ah, e trist. asta e inceputul sfarsitului.

Anonim spunea...

ah, nu e trist.
o provocare e si sa nu-ti urmezi provocarile :)

Anonim spunea...

Pai o fi, dar nu-i o provocare atat de provocatoare ca aia sa le urmezi.

Anonim spunea...

corect.