marți, 20 ianuarie 2009

dependente

sunt dependenta
de iubire, de agitatie, de oameni
de liniste si de oameni,
de carti si de oameni
de nopti pierdute, de muzica
de cafeaua de dimineata, de tigari
de animale de casa
de calatorii.
de telefon, de messenger
si, in orice caz, sunt dependenta de bani.
(altfel, mi-e pofta de niste siciliene al forno cu o bere rece
sau macar o portie maaare de cartofi prajiti cu parmezan
cate kile am in plus? 6? Fuck.)

Un comentariu:

innuenda spunea...

:)))
Eu sunt dependentă
de iubire, de muzică, de linişte, de parfumuri, de mare, de calculator, de telefon, de televizor(cu ruşine o spun!),de călătorii, de bani.

Dar am fost dependentă şi de ţigări, şi de cafea. Noroc măcar că mi-au rămas flirturile.:)) (ca al treilea viciu)

Altfel, mi-e poftă de o porţie de clătite cu dulceaţă de caise. Şi de o bere.:))) (ce dacă nu merg?! Îmi plac amândouă. Trebuie să meargă!)