marți, 30 decembrie 2008

ruleta vietii

te-ai schimbat, mi-a zis razvan, trecandu-si balnd palma peste obrazul meu. te-ai schimbat mult.
ceva din tonul lui ma ingrijoreaza. sigur ca m-am schimbat. si mai mult ca sigur ca prietenul meu razvan vede limpede asta, ca ne stim de 20 de ani.
de 20 de ani!!!!
...si, intr-un amestec fascinant de nostalgie cu zambete, simt cum inima mi se umple de bucurie.
drumul nu mi-a fost usor si, mai mult decat viata, eu mi-am pus piedici. eu, care intotdeauna am cautat ceva, altceva. eu, care mi-am impins la extrem limitele, care m-am catarat pe stanci fara coarda de siguranta, care am sarit in apa de pe trambulinele cele mai inalte, care am plecat in lume cu banii de paine, eu care i-am inselat pe unii si i-am convins pe altii sa insele, eu care n-am stiut cand si cum sa ma opresc, care-am gustat bucuria si tristetea ce-au fost mereu totale,
trairea magica am cautat-o, acea clipa unica in care iti pierzi mintile,
am dansat pe sarma, am iubit si am urat
am cochetat cu nebunia, am pierdut, am castigat, am riscat
jucand inconstient la ruleta vietii
si intr-o buna zi, intr-o buna zi
m-am oprit.

sigur ca m-am schimbat, r. si tu te-ai schimbat.
ne mai bem mintile si-acum. si ne dam cu motorul prin rape noroioase. si cand ne certam ies scantei. si suntem in stare sa dansam toata noaptea, dupa o sticla de tequilla. si acum, acum, sa plecam catre o provocare cu miros de mare
dar razvan,
si tu, si eu
am castigat mai mult decat am pierdut. am avut noroc, prietene.

si daca cineva m-ar intreba
daca am curaj
sa joc acum tot ce-am castigat
cred c-as raspunde

pas.

6 comentarii:

greenfield spunea...

Am venit sa-ti urez La Multi Ani, ultima data cand am fost aici era blogul "closed".
Iti urez sa fii in continuare persoana plina de viata pe care o stiu de un an si ceva...care devine din ce in ce mai misterioasa si fascinanta:)
Sa ai o viata frumoasa, asa, ca la Marea Egee...printre greci, ei sunt temperamentali, ei stiu sa se bucure de viata.

Anonim spunea...

multumes pentru vizita si urari. si tie iti doresc un an frumos, o viata asemenea.

la marea egee intentionez sa ma stabilesc, in cativa ani. deja am inceput sa ma interesez tot felul de lucruri, de la pretul terenului, pana la retete de mancare traditionala. chiar am sa traiesc pe malul marii.chiar am s-o fac.

innuenda spunea...

Te-ai făcut mare, zuzeta! Iar înțelepciunea dozează altfel curajul.

Anonim spunea...

m-am facut, innu
si asta ma sperie uneori.

greenfield spunea...

Acum am mai ajuns pe-aici, am citit si povestea cu suspans...o hernie de disc se rezolva. La mine s-a rezolvat cu infiltratii in coloana, am riscat, m-am lasat pe mana unui doctor cam lunatec, dar m-a facut bine:) Daca gasesti un bioenergetician bun poti sa incerci niste sedinte, ajuta.
Cat despre Marea Egee, abia astept sa aflu cand te muti pe malul marii.

Anonim spunea...

greenfield
in maxim cinci ani ma mut.:))