vineri, 26 decembrie 2008

zile lungi de sarbatoare

imi plac sarbatorile, jur
dar ma epuizeaza.

nebunia incepe din ajun.
suna tudor, ajung in vreo ora ce sa aduc, vin alb, vin rosu, suna petre, vin sa va colind, suna ioana, pe la 8 e bine, sun-o pe tania, pune cadourile alea in pungi, aaa, domnu razvan, la multi ani, da, pe 26 te asteptam, baga cainii, scoate cainii, alo, da, da mama, heiii, e doctorul, craciun fericit si tie omule, mesaj, ah, tre sa raspund, e vlad din valea doftanei, schimba muzica, scimba muzica, am adus peste, facem gratar, vine mosuuu, vine mosuuuu, bianca n-ai voie pe scari, pune-ti caciula, mami, daca stai afara, unde-i cd-ul cu sinatra, nu-l mai am, lasa-ma cu muzica frantuzeasca in ajun de craciun romanesc, pune farfurii, pune pahare, ce bei, vrei salata, hai sa-ti pun o lingura de-asta, e excelenta, da-mi o bere neagra, cand s-a facut trei, fa patul sus, cara asternutul, unde-s pernele, ne uitam si noi la un film, culca-te ca e cinci jumate, vise amestecate, aoleuuu, e 11, du-te si ia-o pe mama, fata de masa cu brazi, unde-s servetelele de craciun, ca stiu ca le-am pus bine, la multi ani, la multi ani, suna telefonul, sunteti acasa, da, acum ne asezam la masa, erika, lasa calculatorul mama, salata asta, am luat reteta din practic in bucatarie, e cu pui si cu praz, hai, sa-ti pun si cateva sarmale, unde-i smantana, acum friptura, uite ai hrean, vin alb, vin rosu,la multi ani, la multi ani, ce frumos ai impodobit bradul, iti place parfumul, iti place esarfa, iti plac papucii, te-am nimerit la culoare, ce bine iti sta parul, aduc dulciurile, cozonac cu mac, mmmm, prajitura cu lamaie e minunata, nu mai pot sa respir, mi-am desfacut doi nasturi de la pantaloni, mama, de ce te-ai vopsit, parca esti tiganca, stefan, du-o pe mama acasa, du-o si pe maica-ta, spala vase, spala vase, sa vii repede inapoi ca la opt tre sa fim in titan, eeiii, la multi ani, asta-i pentru tine, asta-i pentru mine, nu vreau piftie, multumesc, nu ma mai pot misca, hai, taie un pic de lebar, vin rosu da-mi, iti sta bine cu parul rosu, mama mi-a zis ca parca sunt tiganca, multumim ca ati venit, ne vedem sambata, daaa, de sfantul stefan v-asteptam la noi,cat s-a facut ceasul, iar e trei, cum trece timpul, trezeste-te ca-i 12, la cat vine razvan, a zis ca dupa doua si vezi ca vine si dan cu fiica-sa, la dracu, nu i-am luat cadou, fac salata de varza sau salata de salata, desfa-mi o bere, iubitule, o beau la cafea, imi trag sufletul
mai am vreo ora la dispozitie
dupa care intru iar in vrie, vine si reli azi, sper ca n-ai uitat, mami, pot s-o chem pe larisa pe la mine, alo, daaa, ne vedem maine, v-asteptam, v-asteptam, la multi ani si voua
de-acum va las prieteni
trebuie sa bag berea la rece si sarmalele la cuptor, e-a doua zi de craciun doar. si maine e ziua iubitului meu.
daca-s obosita intrebi? da, dar sunt fericita.
alo, daaa, la muti ani, dragilor!!!! stefaaaan, baga cainii ca ajunge dan, a sunat, e la colt....

4 comentarii:

Anonim spunea...

Hai, că mai este puţin şi trece :)

pantacruel spunea...

nastrusnic, frumos, pompieristic, onest :)

innuenda spunea...

Hahaha, m-am simţit ca acasă în postul ăsta al tău.:)) Cunosc tot, mai puţin treaba cu berea băută la cafea :)

La mulţi ani iubitului tău!

Anonim spunea...

a trecut, de maio, a trecut!

panta, sa-ti povestesc si despre sf stefan?!

innu, merci de urare, la multi ani sa fie.
acu..ce sa spun? si pentru mine a fost un experiment, deloc interesant. e clar, berea nu merge la cafea!!!