sâmbătă, 20 decembrie 2008

scrisoare catre ea, vaca dracului

daca in drumurile tale
banale si triste
intre birou si casa
te opresti pe-aici, asculta-ma bine.

esti o vita. un gen de persoana pe care il detest. cu coltii ascutiti ascunsi sub mierea lipicioasa manjita pe buze, cu interese meschine si viata ieftina.
m-ai pacalit, da, mai bine de un an m-ai dus de nas. si stii de ce? pentru ca eu sunt o proasta.
eu te-am crezut, te-am bagat in seama. te-am crezut, da, si te-am ajutat.
si aveai nevoie de ajutor, asa-i? te-apropai de 30 de ani si nu erai in randul lumii, la casa ta, radeau colegele de tine si maica-ta facea presiuni, o, il iubesc atat de mult
ni ni ni, ni ni ni
na na na, na na na
una-doua telefon, trei-patru vizita, cinci-sase azi iesim in oras
bem, mancam, dansam, hai la mare, hai la munte, imi cade capul de oboseala, dar voiam sa te vad, atat de mult voiam sa te vad, o, da, venim la voi, dormim la voi, mancam la voi, ti-am luat un medalion, e genul tau, eu mi-am luat fusta ca a ta, o, tu esti extraordinara, cum sa fac, ce sa fac, esti prietena mea
in traducere libera
esti cea mai buna prietena a barbatului pe care vreau sa-l conving sa ma ia de nevasta
si-atunci fac frumos
ca stiu ca el te asculta, ca tine cont de ce spui, da, ai influenta asupra lui

pastele ma-tii de nesimtita
te-ai prefacut ca te imprietenesti cu mine, ai vrut sa-ti fiu aliat,
ti-ai concentrat minciunile si interesul atata vreme, ipocrita si rea, femeia dracului,
cum de n-am observat?

ni, ni, ni
na, na, na
da, ma, e fata buna
si te iubeste mult
daca tu esti convins, ia-o

te-ai maritat, te-ai scos
si-acum barbatul tau se-ascunde ca sa vorbeasca la telefon cu mine, fuge de la serviciu ca sa putem bea o cafea si sa schimbam doua vorbe despre vreme,
nici unul dintre noi nu-ti pronunta numele
si uite cum in toiul noptii eu iti scriu pe blog scrisoare, vaca dracului
ca sa-ti spun ca, in ciuda faptului ca l-ai prostit,
prietenul meu e un barbat inteligent. sau cel putin asa sper.

21 de comentarii:

innuenda spunea...

:))) Oh, Doamne, atâta sinceritate!
Mi-eşti dragă, zuzeta!
(şi fii atentă, că o spun în condiţiile în care nu-ţi cunosc prietenii şi sunt deja măritată pe viaţă)

pantacruel spunea...

off, femeile astea...

giuly spunea...

pastele ma-tii de nesimtita

:)) eu nu injur deloc,nu stiu de ce.asa m-am obisnuit dar imi place sa aud pe alta persoana :d

cred ca asta e cel mai bun post citit pe ziua de azi :d scurt si la obiect .felicitari :>

Anonim spunea...

Wow...
Am înlemnit.
Dar mă mai apuc să citesc o dată...

Anonim spunea...

innuenda
si tu mie, draga doamna,

cat despre prietenii mei, ei se imputineaza pe masura ce trece vremea,
asta a luat-o pe asta, altul s-a insurat in moldova, c-o fata de baron local, altul traieste un amor cu o dama maritata care-i promite de un an ca-si lasa barbatul bogat si vila din baneasa ca sa respire alaturi de el in doua camere in vitan, of, ca mi se rupe inima, cat despre cel din germania, fosta lui nu ma iarta nici acum c-am imbatat-o la un chef, si-a recunoscut femeia
ca a mimat orgasmul in vreme ce-i explica lui
ca e singurul barbat ce a facut-o sa cunoasca extazul.

maritata pe viata, zici?
suna interesant...

Anonim spunea...

femeia,
eterna poveste
nu-i asa, pantacruel?!

giuly, eu injur. poate ca mai des decat ar trebui. dar, sa fiu a naibii, imi place sa injur!!!

Anonim spunea...

ce anume te uluieste, de maio?! :)

Lucian spunea...

Pacat de situatie, sper sa te mai fi racorit putin cu post-ul asta :). Exista vreo posibilitate ca "vaca dracului" sa primeasca scrisoarea? :)

Anonim spunea...

Toată desfăşurarea...

Anonim spunea...

lucian, bine-ai venit

nu m-am racorit deloc, m-am enervat si mai tare
anul asta este prima oara in 12 ani
prietenul asta al meu are sa lipseasca la numaratoare de sarbatori

cat despre "vaca dracului"
poate sa primeasca o suta de astfel de scrisori
ca tot degeaba.

saluta sibiul din partea mea. e un oras ce-mi este tare, tare drag. :)

Nicoleta Țintea spunea...

Mi-a placut textul tau. Mult. Adevarul e ca tuturor ne vine sa le spunem asa, macar o data in viata celor care ne-au inselat asteptarile ...

innuenda spunea...

Aveam un prof de-al meu care pretindea că "cea mai mare iubire e întotdeauna următoarea".:))
Să credem şi noi, deci, că cea mai adevărată prietenie e următoarea.

Cât despre vaca dracului, las-o-n boii ei! :D

innuenda spunea...

Scuze pentru "aveam un prof de-al meu". Prostia pleonastică a rezultat din schimbarea frazei şi necitirea ei ulterioară!:D

Anonim spunea...

de maio
desfasurarea e dureroasa
la dracu
stiam ca se intampla astfel de lucruri
dar desigur ca m-am gandit ca nu mie, nu mie!!!!

nico, ma bucur sa te aud
din nou.
ei ne inseala asteptarile,
dar uneori ni le inselam singuri, imbracam oameni urati in haine frumoase si dup-aia ne suparam pe ei ca nu stiu sa le poarte
asta-i tot, asta-i tot
restul e...tacere!!!

Anonim spunea...

innu, proful ala
avea mare dreptate
doar daca pierzi stii sa apreciezi castigul.

insa apropo de "urmatoarea"
nu ma pot impiedica sa ma gandesc la cateva dintre mamele iubitilor mei trecuti, femei care insistau sa ne imprietenim si sa ne confesam. si de fiecare data aveau a-mi spune cate ceva despre "fosta", pe care ele o apreciau a fi fost "marea iubire". am avut surpriza sa constat ca si eu, la randul meu, cand am intrat in randul fostelor, aveam sa devin cosmarul actualei, impartasit la o cafea intima cu mama soacra!!!! voila relativitate!!!!:)

innuenda spunea...

Confesiuni cu mamele de iubiţi?! Neeah! Mare greşeală. E curată capcană.:))))

Dar nu-i nimic, greşelile ne-au făcut femei adevărate.:D

Alex spunea...

alex e trist :(
asta pentru ca lui ii plac lucrurile simple... sper sa le regasesti, zuzeta, ca sa le pot citi cand ma voi intoarce la tine...

Anonim spunea...

...imi place foarte tare enervarea ta, nu iti pot explica aici, de ce, dar, explozia de furie ma face sa te invidiez... pentru farnchete, pentru onestitatea de a spune public lucrurilor pe lume.
Te invidiez!

Anonim spunea...

confesiunile cu mame de iubiti, da, primele lectii despre ipocrizie...:))

subscriu, clar!!!

alex, lucrurile urate au si ele, frumusetea lor.

Anonim spunea...

doamna vidra, ce surpriza placuta. tu stii ca furiile (mele) nu-s deloc constructive, asa-i? cum nu-s nici ale tale, daca ma gandesc bine.

ma bucur sa te aud :)

Unknown spunea...

m-am calmat si eu cand am citit "scrisoarea" pentru vaca. ganduri nerostite de-ale mele eh...