joi, 18 decembrie 2008

out of time

zi libera
m-am trezit pe la doua, nesigura, nu stiam daca-i dimineata sau pe inserat
am avut chef sa ascult dean martin si-am revazut catava secvente din casablanca
am mancat mai intai pilaf cu ciuperci si-apoi mi-am facut cafea
mi-am analizat in oglinda firele albe de par
incercand sa aman momentul in care sa testez rosul-aprins de la palette
acum zece ani aveam 26
si ma simt mult mai tanara decat atunci
mi-e lene sa ma imbrac si sa ies din casa, stiu ca la 5 trebuia sa ne intalnim, vin data viitoare, promit
stau pe canapea, e cald si miroase a portocale, privesc pe fereastra norii,
cainii dorm cu burtile-n sus

mai e o saptamana pana la craciun, prieteni
si azi am chef sa impodobesc bradul.

2 comentarii:

Alex spunea...

:)) acum am vazut ca ai revenit :)))
super tare, zuzeta !
ai grija e tine si ne mai vedem ;) !
noapte buna !

Anonim spunea...

am revenit, am revenit
ma bucur sa te vad, alex!!