luni, 15 decembrie 2008

...invie din propria-i cenusa

la dracu, doar sunt femeie.
cand vreodata o femeie a spus "oh,,,n-am sa mai fac asta, sau ailalta" si s-a si tinut de cuvant???
mi-am schimbat
laptopul
serviciul si-s pe cale sa-mi schimb si
culoarea parului
naravul ba.
mi-era dor de voi, de mine mi-era dor
acum cainele titina a navalit peste mine pe canapea(ua de piele bruna, pe care am dat sute de euro in vremea in care eram suficient de credula incat sa-mi imaginez ca n-am sa primesc cainii in casa si-am sa-i las sa doarma, precum cainii, in cotetele lor din curte)
am baut patru beri tuborg christmans brew in sticla blue si m-am enervat cand un amic mi-a explicat motivele pentru care vrea sa se-nsoare la anu'
erika a luat 9 la teza la romana si tot 9 la mate
mare performanta
pentru care a cerut de la mos craciun un telefon nokia saptemii si ceva
am o noua pasiune, pentru pene siciliene
un tip de la serviciul asta nou tot incearca sa m-agate
si pe altul il stiu dintr-un pat stramt, dintr-o garsoniera inchiriata
dar ne zambim politicos, complice si insinuant
stefan m-a enervat zilele astea mai rau decat de obicei, ne-am certat sistematic, seara incepand cu ora 10, e iarna sau ce dracu e asta, nici macar nu ninge
acum mi-e somn, mi-e somn
dar zuzeta
doar ce s-a trezit. bine v-am regasit, prieteni.

13 comentarii:

Unknown spunea...

eram precisă!

pantacruel spunea...

hei, ai revenit?
cum a fost pe lumea cealalta? vreau detalii!!!:)

Anonim spunea...

pff, ce previzibila sunt...
(sau nu-s, dar esti tu clarvazator...!!!)
ma bucur sa te-aud dedes!

panta
baga-ma la locul meu in lista ta
si-ti spun! :P

pantacruel spunea...

acum

pantacruel spunea...

dar stai, zuzeto, ca erai.
nu te stersesem, mai... :)

Unknown spunea...

hihihihi stiam eu!! bavo, zuzeta, bine-ai revenit!

Anonim spunea...

Yupiii, te-ai întors :) >:d<

verbiaj. spunea...

e iarna, ce dracu sa fie, nu vezi ca ploua?

Garfield spunea...

:)) bun asa, am prevazut revenirea ta in urma cu 10 ani, deci sunt profet :))


acum redevenind serios, ma bucur de revenire :))

Anonim spunea...

ok, don panta m-am linistit
si o sa-ti spun si cum e pe lumea cealalta
multe iluzii
multe neintelegeri si intelegeri gresite, ape tulburi, nopti lungi, discutii interminabile, zeci de filme, sapte ore de shopping pe zi, ora de iesit in oras, 22, ora de culcare, 5 in zori de zi, vizite la prieteni vechi nevazuti de mult
si patru kilograme in plus dupa trei saptamani se stat acasa.
voila!

Anonim spunea...

simona, de maio
ce bucurie sa te intampine prieteni vechi, prieteni dragi :))

verbiaj, verbiaj
ploaia asta de iarna
ma duce cu gandul
la lunga vara fierbinte, cu zapada ei de neuitat :)


profetule
ma bucur sa te aud!
(acu 10 ani, oh, ce vremuri...!)

verbiaj. spunea...

ti-a fost dor de tine, z. te-ai indragostit de ceea ce esti, se pare. s-ar putea sa te si mariti, intr-un final, cu tine.

Anonim spunea...

prefer sa-mi fiu amanta,v. mi-e mai usor sa ma parasesc, daca ma satur de mine...
las casatoria in seama oamenilor seriosi :))