luni, 15 decembrie 2008

festival 39

ma duc destul de des la festival 39
tanarul de la intrare zambeste cu toti dintii, ma stie de-acum, ca-i scap mereu cate un ban de hartie elegant indoit, ca sa stau linistita ca de pe o masa teoretic ocupata dispare brusc cartonul ala cu rezervat, nu incurajez spaga, dar n-am incotro, ajung acolo la o ora de varf, la opt seara toata lumea vrea sa se ascunda in localul ala cu ferestre catre piata unirii, cu lumina difuza si zdranganit de pian
imi place cum miroase, a cafea, a fresh de portocale si a mancare condimentata
imi place clinchetul paharelor si ador conversatiile de la mese, purtate cu voce scazuta, rasetele
uneori, seara
cu un pahar de vin in fata, in compania unor prieteni dragi
nu mai am nevoie sa spun nimic
imi pare ca vorbele devin inutile, vreau doar sa stau asa, cu privirea catre luminile din piata, sa fumez, sa respir sentimentul ala de bucurie discreta, calda, calma. festival 39 e unul dintre putinele localuri din bucuresti care reuseste sa ma rupa de context. nu mai conteaza ora, ziua, luna. nici anul. e o capsula a timpului, de unde am iesit intotdeauna zambind, indiferent de cat am baut.

7 comentarii:

Anonim spunea...

Wow...
Cum cred că este vorba de cel din Bucureşti şi cum am aceleaşi preferinţe, stau şi mă gândesc de câte ori m-am ascuns acolo, tu fiind în preajmă :)
Doar că eu nu forţez lucrurile. Bine, nici rezervarea nu este sigură, una peste alta :)

Anonim spunea...

poti sa fugi, dar nu poti sa te-ascunzi!!!

sa stii ca intr-o vreme, ca un om civilizat, sunam pentru rezervare, dar de prea multe ori mi-au oprit masa la nefumatori, ori de doua persoane in loc de patru,
ori la alta ora fata de cea anuntata
ca am fost nevoita sa recurg la metode neortodoxe de acces, ca sa nu nimeresc in pizzeria aia de alaturi, unde cosul de la bucatarie revarsa nori de fum cu miros de ars in local!!!

stai sus ori jos? :P

verbiaj. spunea...

stau jos, ma uit pe pereti, beau cel mai fin frappe din oras, "festival frappe", cockteilurile sunt pe bune, muzica e languroasa, ba frantuzeasca, ba ascunsa in spatele limbii, de o voce neagra. la mese, am vazut tineri band vin, nu bere, pofta eleganta, educata.

Unknown spunea...

si la festival 39 au cea mai buna ciocolata calda din bucuresti!

Anonim spunea...

ma uit si eu pe pereti
daca stau sus si n-am prins loc la fereastra
festival frappe excelent
imi place ca poti sa bei vin la pahar,pinot noir de obicei, orezul condimentat e bun, bun
si spaghetele carbonara reusite
snitelul atarna din farfurie (niciodata n-am reusit sa-l termin)
daiquiri si marguerita, mmm

ciocolata calda n-am baut, simona. dar cu prima ocazie o testez si pe-asta!!!!

Unknown spunea...

si muzica de pe situl lor este foarte, foarte buna

Anonim spunea...

da, da!