duminică, 2 martie 2008

intre anotimpuri

aseara
s-au amestecat in mine cea rea, cea buna, frumoasa si bestia
visul unei nopti de vara si zapezile de altadata, clipele de nebunie, nelinistile si contemplarile, povestile vechi si poeziile noptii, ploaia cu soarele, iarba cu zvon de roua si nisipul fierbinte,
aseara mi-au cantat lautarii la ureche, m-am imbatat si-am ascultat doine de jale, suspine de dor, am ras in hohote si am cantat la acordeon, am tocat pardoseala cu tocurile si-un tanar regizor a jurat ca face-un film despre mine, baietii de la masa din colt s-au intrecut la cazacioc si dimineata s-a iscat senina si ametita, am mancat pe strada, in zori de zi, castraveti murati cumparati de la chiosc, a rasarit soarele si m-a trimis acasa, sa dorm, sa visez, mi-am amintit ca am parul negru si lung, ca iubesc noptile de vara, ca lumea e si-a mea si-o impart, o tai in felii si-o mananc, trage dracului draperia, unde-i pastila, algocalminul, apa, apa, e patul prea mare, e perna prea sus si somnul departe, cafea cu lamaie, nu dorm, nu dorm, nu vreau
red bull
o lume intreaga la mine acasa
azi dimineata
am plutit ireal intre mai multe lumi, am uitat ce zi e si ce anotimp, am uitat si mi-am amintit prea multe, si inainte sa adorm invadata de soare si dimineata tarzie de primavara, am scris cu pixul pe un servetel, sa nu uit, sa nu uit, doua cuvinte cu multe intelesuri ascunse, cheia vietii si a iubirii, esenta ultimei nopti de iarna, noaptea pleoapelor m-a mangaiat si m-a cuprins somnul, greu ca o moarte
m-am trezit zambind
mirosea a flori de primavara, m-am trezit cu o raza de soare strecurata in patul meu
azi dupa-amiaza
n-am mai gasit servetelul pe care reusisem sa surprind, in numai doua cuvinte, tot ce-am trait si-am gandit intr-o noapte, intr-o viata
in care s-au amestecat
alcoolul, tigarile si lautarii, zambetele si prietenii, iubiri trecute si viitoare, tristeti cu veselii si cautari cu regasiri,
s-au amestecat
ultimele clipe ale iernii cu primele ore de primavara.

5 comentarii:

Pisicot spunea...

Miroase-a tinereţe :)

Alex spunea...

aha.. s ainteleg ca starile tale au fost in rosu si alb... ca un martisor plin de sentimente... pentru sufletul tau... Sa ai o primavara frumoasa, zuzeta!

zuzeta spunea...

asa-i primavara, tinerete!!!

alex, mai stiu si eu?
rosu a fost sigur, albul s-a facut verde!
si tu alex, o primavara adevarata sa ai! :))

Pisicot spunea...

Să te bucuri de noile culori :)

zuzeta spunea...

multumesc, pisicot. sa ne bucuram de ele!