sâmbătă, 22 martie 2008

cosmar

sunt tot acolo, tot acolo
recunosc coltul de cer din fereastra, conturul camerei dar
ochii goi pandesc si respiratia-i suiera, vand rece imi ingheata mainile
si-mi simt bataile inimii in gat
se misca in intuneric, in ungherul ascuns al mintii
fosneste ca frunzele moarte-ale toamnei
ca marea in prag de furtuna
caut cu privirea lucruri
familiare
simt tremurul pleopelor, o lacrima fierbinte mi se scurge pe gat
si-a inclestat mana pe tocul usii, miroase a intuneric jilav, a aer bolnav
m-apasa pe piept
frica
stiu ca-i acolo dar nu pot sa vad, simt cum pandeste
cum rade hidos si face un pas nestiut catre sufletul meu
ma trag mai spre mine, ma ascund mai adanc, simt pe buze gustul sangelui,
strig fara glas
o umbra se-ascunde sub pat si alta se-agata-n fereastra, ma pierd de mine, ma ratacesc, multe parti fug disperate-n podea
raman numai eu, o parte de eu
si chipul lunii
m-atinge pe frunte cu mana fierbinte a unui vis,
trezeste-te.
trezeste-te.

3 comentarii:

Alex spunea...

offf, hai la mine pentru vise mai calme :) kiss u.

Unknown spunea...

se pare ca toata lumea are cosmaruri in ultima vreme... cred ca e luna plina de vina...

Anonim spunea...

ei, gata.
a fost doar un vis.
e soare si viata e frumoasa! bucurati-va!!1