vineri, 29 februarie 2008

visez, dar...

3 comentarii:

greenfield spunea...

Am vazut postul anterior si am sa-ti recomand din experienta de gradinarit de vreo opt ani: caprifoi, maces, trandafiri, nalba, stanjenei, crini oranj, zorele, mirabilis, craite, tufanele si zambile, narcise, zarnacadele,lalele. In timp am incercat o multime de plante, dar cu cele mentionate am reusit. Merg si dalii, tufanele, depinde cat spatiu ai. Muscatele noi le tinem in ghivece si le scoatem primavara afara. Multe plante le poti tine in ghivece si le scoti primavara afara.Bulbii de lalele, narcise, etc, noi ii lasam in pamant, acoperiti cu frunze. Succes si spor la treaba, ca e multa de facut. In curte avem un iaz si un foisor.

zuzeta spunea...

caprifoi, da. desi am inteles ca nu-s prea cuminti, ca incep sa se usuce devreme si fac multa mizerie!
trandafiri am pe lista, crini nu stiu daca vreau.
sigur tufanele si craite, inforesc tarziu si zambesc toata toamna, pana tarziu spre noiembrie.
cu florile astea de primavara nu stiu ce sa fac. sunt foarte frumoase dar sunt inflorite foarte putin timp.
offf.
stiu ca-i multa treaba, dar imi place.
eu indraznesc sa sper si la o piscina si foisor nu fac pentru ca am veranda, dar as vrea totusi o bolta de vita sub care sa ascund o masa si scaune...
multumesc pt sfaturi, greenfield!

greenfield spunea...

Vita de vie, am uitat sa spun, avem si noi, bolta la usa de la bucatarie. Am uitat de iedera, gardul din spate inalt metalic acoperit cu iedera. Bolta de caprifoi sta inflorita din mai, pana-n toamna tarziu. Zorelele, stau inflorite mult timp.
Vita de vie se prinde foarte greu, dar dupa incercari repetate, se prinde. Un platan este in gradina, s-a plantat singur, face flori frumoase. O magnolie poate iti pui, sau arbori decorativi care fac floricele roz, u stiu cu se cheama.
Cu placere, daca-mi mai amintesc ceva, iti scriu aici.