joi, 13 martie 2008

apucaturi de femeie

n-am avut niciodata fantezii cu barbati batrani. sau, ma rog, in varsta.
in afara de unul. maria m-a provocat fara sa vrea si mi-a amintit de cohen.
sa fiu a naibii
lasand la o parte muzica
si vocea cu tonul ei grav, senzual
barbatul asta ...batran imi da fiori pe sira spinarii
felul in care priveste, felul in care zambeste
gatul, mainile, gesturile
tinuta perfecta
culoarea pielii
domnul cohen, leonard, cu tot respectul,
imagianatia mea a luat-o razna.

12 comentarii:

Anonim spunea...

cica vine pe 14 iulie...Sper sa fie adevarat si hotnews sa nu se insele!!

maria spunea...

culmea e ca intr-un fel si eu il uitasem.

Anonim spunea...

da, mai, vine cohen si te gaseste cu blogroll-ul ravasit! schimba-mi si mie linkul ala, tanti.

Anonim spunea...

pai sa vina.
14 iulie, zici? e tocmai bine!!! :)


acum, ca ne-am amintit, o sa caut si una dintre cartile lui care, la vremea la care-am citit-o, a avut un efect teribil asupra mea. de "frumosii invinsi" zic.

Anonim spunea...

uite ca m-am pregatit, na.

Anonim spunea...

eu aseara m-am alintat cu dear heather si cu "viata si patimile lui leonard cohen"...simt ca visez de ieri incoace...

Anonim spunea...

hei, vreau si eu "viata si patimile lui cohen".
(si viata, si patimile, pe rand!)

greenfield spunea...

E very sexy si Leonard Cohen, mie imi placea si de Kenny Rogers, sau de Rod Stewart...

Anonim spunea...

mai sunt cateva exemplare, dar mie cohen mi-a rupt inima...:))

Alex spunea...

sper sa iti placa melodia de la mine ;)
Buna seara, zuzeta !

Anonim spunea...

am ascultat-o, am ascultat-o.
ar putea, crezi, sa nu-mi placa?!
:)

Anonim spunea...

asa, acu' poa' sa vina si cohen. :D