luni, 10 martie 2008

out of life

in unele zile, cum este cea de azi
imi vine sa strang totul ghem, toata viata mea cu tot cu lucrurile ei bune si frumoase
si s-o arunc dracului la gunoi
intr-un cos mare de metal, sa-i dau foc
sa fac altceva, altceva
cu alta "eu" si alti oameni in jur
cu alte ganduri si alte treburi, cu alte lucruri de care sa-mi pese sau sa nu-mi pese.

in unele zile
ma satur de mine, de tine ma satur
de faptul ca am treaba, ca trebuie, ca trebuie, ca trebuie
imperativele m-au scos intotdeauna din minti
dar astazi
vreau sa fug departe si sa uit tot, sa nu mai sune toate telefoanele, sa nu mai stiu drumul spre casa, sa nu mai recunosc locurile, ca intr-un oras nou, mare si strain, intr-o lume noua in care sa-mi caut identitatea.

astazi vreau sa ma lasati in pace, sa ma lasati
astazi vreau sa merg direct la aeroport, sa ma urc intr-un avion care o sa plece imediat spre o destinatie pe care n-o stiu, sa plec, sa plec

astazi vreau sa plec din viata mea.

12 comentarii:

Anonim spunea...

Ah...da...
Ce frumos ar fi să ne putem părăsi viaţa măcar pentru câteva zile. Să ne întoarcem dintr-o vacanţă luată de la propria viaţă. Altă dimensiune, alte reguli, de fapt nici unele...
De fapt, nimic.

Anonim spunea...

da, mai, bine, te lasam in pace. da' anunta-ne si pe noi: saptamina asta, 'uie, vorbim saptamina viitoare.
ca sa stim ce facem, poate mergem la piata cu banii de toaleta, na.
:(

Anonim spunea...

pai bine, demaio, tu spui in doua vorbe ca m-am chinuit sa spun eu intr-o suta?!

nu "saptamana" asta, v. azi am avut o zi proasta.
si nu plec nicaieri, dar tu poti sa faci piata cu banii de toaleta, da' sa cumperi salata. si cafea, de-aia cu cicoare, ca maine la pranz mi-am facut program artistic. indiferent de vreme.

Anonim spunea...

* "CE m-am chinuit sa spun eu intr-o suta"

Alex spunea...

daca vrei sa pleci din viata ta, poti , te rog, sa vii cu toate gandurile tale in viata mea ? macar pentru un timp... uneori e liniste acolo... ce zici ?
Noapte linistita, zuzeta !

Anonim spunea...

vin, alex. spune-mi cand si vin! chiar am nevoie de putina liniste !:))

Lavy spunea...

cred ca fiecare din noi are nevoie de un moment out of life cateodata..trec si eu printr-o perioada ca asta...lasa in continuare sentimentele sa iasa la suprafata:)

Alex spunea...

pai oricand... si daca nu e liniste, voi face putina, special pentru tine ... kiss u.

Anonim spunea...

pai, lavu, nu intentionez sa las sentimentele alea rele asa-si faca de cap. ignorandu-le, ele dispar! de parca n-ar fi fost :)

e liniste, e liniste. si frumos la tine. doar ca tu, tu alex, esti cam trist in ultima vreme...

Anonim spunea...

vedeti-va de treaba, nu pleaca ea zuzeta din viata ei.
pai, cum sa plece, nu i-ar fi dor de ea?

ma duc miine dupa salata, parol.

Anonim spunea...

sa pui in ea si busuioc, de-ala din gradina suspendata!!! :))

Anonim spunea...

inca nu, ca de-abia i-au dat primele frunze. da' pun salvie si oregano, ca-s numai bune de cules.
gradina suspendata, ai? :)))