miercuri, 19 martie 2008

circuitul vorbelor in natura

trrrrrrrrrr, trrrrrrrrrrr, telefon.
"ce-a facut, zuzeto, fiica-ta la olimpiada?!" un prieten. rade in hohote.
nu trec 10 minute. trrrrrrrrrr, trrrrrrrrr..
"asa, bre, pai noua nu ne povestesti? si tu ai blog? si noi aflam de la radio?"
si tot asa, intreaga dupa-amiaza, tot felul de prieteni, mai buni sau mai rai, mai vechi sau mai noi, oameni care n-au bloguri si nici nu le citesc pe-ale altora, m-au sunat sa-mi spuna ca au auzit amuzanta povestioara a fiicei mele la olimpiada, au auzit-o la radio.
pentru aceasta neasteptata celebritate, trebuie sa-i multumesc deci
lui amardezi
si-i sa-i urez eroinei mele
...sa continue sa ma inspire!!!

7 comentarii:

Pisicot spunea...

Treaba asta mă pune pe gânduri. Ori ai tu mulţi prieteni ori toţi ascultă BlogFM. Pentru că pe mine nu m-a sunat nimeni :(

Anonim spunea...

n-am atat de multi prieteni (mai ales care sa ma recunoasca dupa numele de blog), dar se pare ca ei toti asculta BlogFM!!!

zuzeta spunea...

pisicot, am deslusit misterul! n-au ascultat toti, s-au sunat intre ei!!! :D

Pisicot spunea...

M-am liniştit :)

Someone spunea...

:-)

Anonim spunea...

Ai prieteni care nu au/nu stiu ce e aia blog?!. Eu am alta intrebare :-))) ce e aia Radio ?:-))

zuzeta spunea...

ili, radio e cutia aia pe care tineam noi berea!!! :))