sâmbătă, 15 martie 2008

(pseudo)rutine

e-aproape doua.
ora la care, de obicei, incepi sa ma sacai. sa ma toci, sa ma convingi c-ar trebui sa dorm. ca maine am o zi grea. ca maine dimineata o sa strig din nou, cu fata ascunsa in perna "lasamaaaaaaaaaaa sa doooorm"
nu-mi place sa dorm noaptea. de-atata vreme stii ca nu-mi place. si-am vrut sa ma uit la "frida". ce daca l-am mai vazut de trei ori?!

acum, cand esti la mii de kilometri distanta de mine
savurez momentul in care ar trebui sa ma ascund in pat si sa ma prefac a somn, in timp ce pe sub pleaope mi se perinda povesti fantastice.
nu dorm si nici n-am sa ma culc.
si maine, si-n toate zilele urmatoare
profitand de absenta ta
o sa fac toate lucrurile pe care nu-ti place sa le fac.
o sa umblu desculta pe gresie, o sa beau cafeaua in cada. o sa plec de-acasa cu parul inca ud. si fara sa mananc.
o sa fumez multe tigari, multe tigari.
o sa
o sa
o sa
de fapt nu stiu ce o sa fac.
de fiecare data cand ma enervezi ma gandesc ca am sa razbun oferindu-mi "libertate" cand esti plecat. si abia astept sa pleci, sa respir numai aerul meu, sa raman numai cu gandurile mele, sa fac numai ce vreau si ce cred eu. dar atunci cand esti departe, micile mele ambitii prostesti nu mai au nicio importanta. deodata imi dau seama ca toate lucrurile pe care mi le promit n-au farmec fara tine, nici gust, nici aroma. ca-mi lipsesti si ca mi-e dor. ca drumul spre casa e prea trist si gresia prea rece. ca ma doare capul daca nu-mi usuc parul si tusesc ingrozitor de la prea multe tigari. ca e lisit de savoare sa stau intr-un pub pana spre dimineata fara sa-ti soptesc la ureche ultima barfa. sau sa intarzii ore in sir cu baietii la bere, abandonandu-mi masina prin vreo parcare, daca stiu ca acasa nu ma astepti tu.

asa ca o sa ma duc in pat. si o sa dorm acum. noapte buna, iubitule.

(cand insa o sa te-ntorci, n-o sa mai recunosc nimic)

6 comentarii:

Nicoleta Țintea spunea...

Frumoasă declaraţie de dragoste. Ar trebui s-o citească şi iubitul tău.

Anonim spunea...

esti singurica, deci :))

Alex spunea...

nice :)

Unknown spunea...

pai... si pe mine ma apuca toate astea uneori, pur si simplu sa fac toate lucrurile pe care "nu am voie" sa le fac in mod obisnuit... dar, dupa aceea, trebuie sa ai ceva la care sa te intorci..

zuzeta spunea...

cel mai rau este
ca de cateva zile am extrem de multa treaba!
(nici n-am realizat de cate lucruri casnice se ocupa iubitul meu!!!)
:))

greenfield spunea...

Foarte frumos spus:))
Din cand in cand e bine sa mai recunoastem si ce merita sa fie recunoscut, ca altfel ne certam si ne contrazicem din te miri ce...