luni, 26 noiembrie 2007

zuzeta?

messenger, miez de noapte.

el: zuzeta?
eu: nu.
el: cine esti?
eu: eu.
el: si unde esti?
eu: unde sunt eu sau zuzeta?
el: tu, zuzeta. amandoua.
eu: pe drum, suntem pe drum...
el: la dus sau la intors?
eu: nici la dus nici la-ntors. pe la jumatatea drumului.
el: ah, am fost acolo. imi vezi umbra?
eu: fireste. mi-au crescut aripi, plutesc pe umbra ta
el: asteapta-ma acolo. ma intorc intr-o seara.
eu: stiu, am auzit muzica.
el: zuzeta?
eu: nu.
el: haide, ma, ca stiu ca esti tu...

in locul tau sa fiu, eu nu m-as baza pe asta.

3 comentarii:

Alex spunea...

iar ai reusit... multumesc, zuzeta.

zuzeta spunea...

hai sa-ti spun continuarea discutiei tarzii, continuare pe care de altfel o intuiam de la inceput:

eu: eu, sunt, eu
el: ce faci?
eu: spune, ce vrei?
el: asa, direct?
eu: pai daca am terminat cu poezia...
el: zuzeta
el:...nici nu stiu cun sa-ti spun...
eu: cat?
el: vreo 500 de euro. pentru cateva saptamani. am niste probleme...

voila! :))

Alex spunea...

ca la simona, celalta "gazda" a mea : small wonders :) ... iar din gandirea mea : totul in viata se intampla cu un motiv :)
eh, ce sa mai zic ? macar te asteptai ;)
O zi usoara iti doresc !