miercuri, 14 noiembrie 2007

martini. sec.

cand s-a intamplat asta? maine cred.
s-au adunat norii. rasaritul s-a facut apus, cuvantul tacere.
a cazut soarele. a cazut pe jos, s-a spart in cioburi de noapte alba.
maine.
maine a plouat cu stele.
maine am fost pe drumul ciudat al gandurilor de ieri.

"intinde mana. am sa-ti ghicesc in palma"

nu esti in palma mea. ai fost maine. ai fost in anotimpurile tacerilor, apuse-n rasarit. in farame de suflet. ieri nu te-a pastrat in amintire.
in palmea mea e linia vietii.
in palma mea se odihneste-un curcubeu. l-am strans in pumn si l-am baut.

maine are gust de martini. sec.
ieri am sa ma intorc, urmand linia vietii din palma.

8 comentarii:

Alex spunea...

Pentru maine, azi este ieri ...
Dupa parerea mea, singura zi care conteaza este azi... ieri deja a trecut, iar maine inca nu a venit, nu e o certitudine... dupa ce am citit totusi "mainele" tau, cu gust de martini sec, il astept mai hotarat si mai cert, il vreau si eu sa-mi stranga in el tot azi-ul si toti ierii, cu bune si cu rele si cu linia vietii trasata adanc in palma si in toata fiinta mea... iti multumesc, zuzeta...

zuzeta spunea...

si eu, alex. haide, bea cu mine un martini. sec. :)

UnCopilutz spunea...

Ieri deja are gust de bere răsuflată la pet.

zuzeta spunea...

ih.
depinde de ieri.
unele ieri sunt de alta calitate decat berea la pet :))

Garfield spunea...

inca un rand si plec:)
inca ceva frumos de la zuzeta...

zuzeta spunea...

un martini, vali?
ori preferi o bere?!

Garfield spunea...

acu baga un martini, ca bere rasuflata gasesc...:)

zuzeta spunea...

intre timp am trecut pe sampanie...