sâmbătă, 10 noiembrie 2007

pasiunea mea, viata

cat te mai iubesc, viata.
cat ma fascinezi, cum ma inveti sa simt, ce daruri senzationale imi faci. mi te oferi fara durere si fara resemnare, mi te oferi fara a-mi cere raspunsuri si socoteli, mi te oferi...
cum imi picuri tu amar si bucurie in paharul zilelor, cum imi canti diminetile si-mi colorezi noptile. in zambet mi le colorezi.
te iubesc. pasional, calm, cald, tandru, disperat. iti iubesc farmecul subtil al intamplarilor, caldura intensa a intalnirilor, durerea acuta a despartirilor. iti iubesc zilele terne si nesfarsite, cand gandurile intra-n hora cu deziluziile. iti iubesc scanteile fascinante ale soarelui, cand sufletul danseaza cu ingerii.
alerg cu tine de mana, ma ascund printre nori, ma strecor prin ceata, ma dezvalui in lumina soarelui, ma pierd, ma regasesc. sunt eu, sunt tu.
cat te mai iubesc, viata. eu, tu.

6 comentarii:

Alex spunea...

foarte frumos, ma bucur ca iti place viata... eu nu prea cred ca sunt prieten cu ea zilele astea, insa stiu ca e de treaba si ca are ceva minunat in ea, asa ca in timp poate o sa ii mai dau o sansa ...

Unknown spunea...

Atata timp cat crezi asta sa stii ca si ea te iubeste.

zuzeta spunea...

alex, sa fim seriosi! cine oare nu se cearta uneori cu viata?!
(eu insami incing scandaluri cumplite cu ea.)
dar e frumoasa, alex.
ia-o in brate si zambeste-i. poate e si ea speriata...

zuzeta spunea...

ma iubeste, zici?
si eu cred la fel, dedes!

Alex spunea...

multumesc de incurajare, zuzeta... si sa stii ca ii zambesc mereu, chiar si atunci cand sunt trist, chiar si atunci cand ea ma face sa sufar, chiar si atunic cand ma simt de parca n-as mai fi eu... tu insa , te rog sa ai grija de tine si de sufletul tau ...

zuzeta spunea...

sa am grija de sufletul meu? nici nu ma gandesc!