vineri, 23 noiembrie 2007

rosu si negru

vin.
rosu. negru. merlot demisec de murfatlar. pentru o noapte amestecata. culoarea lui ma fascineaza. e culoarea sangelui. e-un vin greu, puternic. seamana cu un barbat.
ai imbatranit si-ai obosit, prietene. dar nu ti-ai pierdut farmecul. mai stii sa mangai. si sa soptesti. si mana pe care ti-ai plimbat-o peste chipul meu, intr-un gest tandru si senzual, m-a ars.
paharul cu picior, pahar inalt si elegant. ii simt raceala in palma si caldura inghititurii de vin imi aprinde noaptea.
si rosii imi sunt buzele, si neagra privirea.
mi-am amintit de camera ta mica. si calda. buze fierbinti in intuneric.
pateaza vinul. pete rosii pe noaptea neagra.
imi plac petele. petele colorate in vieti albe, petele albe in vieti obositoare.
cum e viata mea? ca vinul si ca noaptea. rosu si negru.

imi amintesc gustul. dar aroma e de fiecare data alta.

6 comentarii:

Unknown spunea...

Mai rar o femeie care sa aprecieze un merlot. Un vin care iti face gura punga, la fel ca o iubire neimpartasita.

zuzeta spunea...

ca sa-ti lase gust de merlot, o iubire nu trebuie neaparat sa fie neimpartasita, nu?
vinul asta
aproape ca doare, asa-i de bun.

aproape la fel de bun ca pinot noir-ul. tot de murfatlar. dar despre farmecul lui dulceag...poate altadata!
noroc, dedes :)

Garfield spunea...

zuzeta... vad ca ai dat-o pe bauturi fine in ultima vreme... in gluma spun: alcoolul nu e o solutie... :))
serios spun ca dai gust unor idei fermecate... si as sorbi din cuvintele tale cu inghitituri mici, sa-mi ajunga gustul lor pe limba ca un vin bun...:) ai grija de tine ...

zuzeta spunea...

:))
chiar in vreme ce scriam insemnarea m-am gandit la asta, in ultima vreme m-am indeletnicit cu traducerea in vorbe a bauturilor.

si uite ca asta seara am reusit sa compun un daiquiri perfect! :D
noroc si tie, vali!

zuzeta spunea...

ps
acum il beau. pe urma am sa-l si scriu!!!

Alex spunea...

imi place cand scrii despre lucruri "normale", despre "nimicuri"... deh, stii doar ca imi plac lucrurile simple... oricm, opreste-mi si mie un pahar... noroc !