sâmbătă, 24 noiembrie 2007

dance me to the end of love

12 comentarii:

Anonim spunea...

zuzette,
nu stiu sa ma joc cu vorbele asa cum tu o faci. azi-noapte insa m-am gandit la aceeasi melodie. nici nu se putea altfel. pentru mine noaptea inca nu s-a terminat. buna dimineata, zuzette. :)

Anonim spunea...

si verifica-ti mailul, z.

Anonim spunea...

Nu ştiu cum, dar melodia asta m-a plesnit peste faţă. Şi nu ştiu cum să mai ascund urmele.
Mulţumesc.

Garfield spunea...

super melodie... multumesc de leonard...

UnCopilutz spunea...

Deosebita!

zuzeta spunea...

hei, de unde-ai stiut?
multumesc. pentru tot. :)

demaio,
asa-i. uneori leonard doare. si lasa urme.

vali, daca-ti place cohen, iti recomand si una dintre cartile lui. "frumosii invinsi". merita, zic eu.

uncopilutz, asta-i o piesa care "atinge". fie ca plesneste - asa cum a patit demaio si, trebuie sa recunosc, si eu am patit ceva asemanator amintindu-mi-o - fie infioara. cale de mijloc nu prea e. asa ca-s de acord: deosebita!

Alex spunea...

da, asta si "in my secret life" sunt preferatele mele... repet : unul din cele 3 bloguri pe care le vizitez cu atata drag...

zuzeta spunea...

multumesc, alex.
si sa stii ca am fost tentata sa aleg "in my secret life", dar "dance me..." mi s-a potrivit mai bine in momentul respectiv.

Alex spunea...

:) pai stiu ca iti plac amandoua, adica banuiam... oricum tu mereu stii sa creezi o stare de bine si reusesti mereu sa ma faci sa simt un pic din starea ta... de aceea vin mereu pe aici cu atata placere... multumesc

Anonim spunea...

pai eu ma chinui sa transmit stari si reusesc doar...un pic?! :))
si iar iti multumesc, alex!

Aky spunea...

Splendid, doamna, multumesc tacut. Farmakonul asta de piesa nu ma plesneste doar in fata, vorba lui Demaio, ma leaga si ma taie fasii. E asa un dureros-de-dulce in ea. Si daca mai te leaga si de lumea dansului si a iubirii din viata reala, ca pe mine, narcoza e garantata.

zuzeta spunea...

dom'le, o si canta intr-un mare fel nea leonard asta... :))
o piesa care, scuza-mi nota de vulgaritate, intra in tine.