miercuri, 28 noiembrie 2007

si urata, si proasta.

multi barbati au de multe ori dreptate: multe femei sunt proaste.
daca mai sunt si urate
combinatia e dramatica. aceasta "ea" se numeste femeie isterica (la mine-n cartier baietii ii spuneau simplu, nefe), sustinuta adanc de frustrari metamorfozate in rautati.

am intalnit femei urate, dar al caror farmec devenea de-a dreptul naucitor, sprijinit, desigur, de o inteligenta sclipitoare. si femei grase care stiu sa rada in hohote. si femei cu picioare prea groase ori prea subtiri, cu sanii prea mici si ochii prea apropiati, femei pentru care toate aceste neajunsuri fizice devin parte a personalitatii lor. daca , numai daca, le ajuta capul.

am cunoscut femei frumoase si proaste, dar a caror prostie devine chiar simpatica in momentul in care-o asorteaza unui zambet larg cu dinti perfecti si buze senzuale.
si da, chiar exista femei frumoase si destepte.
dar nu ele fac obiectul insemnarii mele. ea este dedicata exclusiv femeilor urate si proaste.
o specie aparte in frumosul peisaj feminin.
femeile urate si proaste traiesc din razbunari, din scandaluri si rautati, din razboaie personale in numele unui ideal general si nu neaparat valabil. in cele mai multe cazuri, femeile urate si proaste simt nevoia adanca (hm...si de alte lucruri!) de a se afirma in plan...profesional. ele muncesc enorm, ele sunt "stalp" al firmei in care activeaza, ele sunt baza si acidul, sarea si piperul (mai degraba lamaia..), sacul si peticul, acul si ata, alfa si omega. oh, ele sunt permanent obosite, renunta (?!)la viata lor personala in favoarea banilor care intra, fireste, in buzunarul patronului.
ele sunt primele care solicita sedinta de dimineala "mai devreme" si care se ofera, oftand adanc a sacrificiu, sa lucreze in zilele de sarbatoare.
oh si daca, doamne fereste, un barbat mai uratel indrazneste a inalta o iluzie de curte in jurul lor, ele se ofenzeaza subit "dar, vai, draga, cum indrazneste? ala nu se uita la el?!..."

o vaca de-asta m-a scos din minti azi.
si-as fi avut multe sa-i spun, dar uitandu-ma de-aproape la privirea ei rautacioasa, am vazut cat e de chinuita. si-am tacut.
dar ii urez acum, din suflet: sa te ia dracu, urato. si proasto.

12 comentarii:

Aky spunea...

De ce urari intunecate, doamna? Bunica-mea avea o vorba care m-a marcat: "Nu zi de rau. Nu stii niciodata cand pica in san, nu unde ai scuipat."
Seara buna sa ai.

Unknown spunea...

Postul tau a avut exact acelasi efect cu cel pe care il ai in restaurantele in care poti sa ii injuri pe chelneri. Adica m-a calmat si pe mine instantaneu:) Ce nu inteleg e de ce sunt din ce in ce mai mult de astfel de exemplare prin jurul nostru.

trestie spunea...

mai trist cand este si frumoasa, si urata. frumoasa in aparenta, urata in esenta...
eu zic atat: sa nu judecam. nu avem dreptul.

zuzeta spunea...

nu prea zic de rau, aky. dar daca am ajuns s-o fac, inseamna ca am fost adusa in starea asta.
si-am zis ca-i mai bine sa "ma vars" in eter decat sa omor iluziile unei persoane nefericite.
dar chiar si asa, imi mentin si sustin punctul de vedere.
nu zic ca bunica ta n-ar avea dreptate, dar despre "niciodata sa nu spui niciodata"...hm, am ajuns sa am alta parere. daca intradevar ajungi sa spui "niciodata" inseamna ca ai motive s-o faci. si e bine sa-ti respecti propria concluzie.
noapte buna, asemenea.

small wonders,si pe chelneri ii injur uneori, dar dupa ce ii iert de nenumarate alte ori. :))

e drept, frumusetile gaunoase sunt triste.un mar superb cu miezul macinat de viermi, ce deziluzie...
dar cred ca fiecare are dinre noi are parti urate si parti frumoase. depinde pe care ti le cultivi si depinde pe care ti le descopera ceilalti. caci, vrand ori nevrand, uneori suntem doar o imagine. a perceptiei celorlalti despre noi. dar ne asumam, nu-i asa, riscurile.

nu judecam, observam.

Alex spunea...

:) zi-i cum vrei tu , zuzeta, important e sa nu te enervezi :)) ... sigur e prea tarziu, dar am zis si eu... un pic mai serios acum, trestie a zis-o bine, imi place si ce a spus demult bunica lui aky, iar simona a punctat bine, cred ca te-a racorit :)... eu nu spun decat ca scrii frumos si atunci cand e vorba d eun subiect... urat.
O zi usoara !

zuzeta spunea...

alex, esti un diplomat...
"m-am racorit". si uimitor este ca, la scurt timp dupa ce am scris, mi-au trecut si nervii.
repet: nu inseamna ca mi-am schimbat parerea.
cat despre subiectele urate...au si ele frumusetea lor, nu?!

greenfield spunea...

Am cunoscut si eu in viata o multime de femei rele, pot spune ca mi-au mancat tineretea. Dar stii ce cadou le-am facut, dupa ani de zile? Am initiat intalnirea anuala de 8 Martie, la asta nu se asteptau de la mine. Francezii spun "une vache heureuse", despre o femeie proasta, eu ii spun simplu, "o vaca prosta".

zuzeta spunea...

o vaca proasta, greenfield! exact asa am numit si eu personajul sus-aminitit povestindu-le prietenilor mei intamplarea.
in alta ordine de idei, supararea mi-a trecut. insa ea n-a scapat de uratenie, nici de prostie. si desigur, nici de rautate.

Anonim spunea...

zuzeto, ce-i lasat in urma si ce-ai gasit :-) stai tu cuminte ca fiecare firma are un post special pentru asa ceva....e adevarat, se angajeaza si barbati :-)

hai sa bem o bere la un bar cu chelnerite urite si proaste :-)Si sa ne tot razgindim ce prigat vrem pina le exasperam :-)

Aky spunea...

Scuzati da ce vina au bietele vaci de le ponegriti asa? Animale utile omului, blande, de multe ori de un bun simt incredibil (cine mai fu pe la tara cunoaste)..

zuzeta spunea...

vlad! santal de portocale rosii, obligatoriu! :))
si dupa ce ne-mbatam, injuram ospataritele. ce vremuri...

aky, scuze tuturor vacilor!

NARCIS spunea...

D.A., asa-s unele! D.A.!