sâmbătă, 17 noiembrie 2007

looking for the winter




iubitule, ninge?
...a fost primul lucru pe care l-am intrebat cand m-am smuls din bratele somnului.
pe urma toata ziua am pandit. cand si cand mi-am aruncat privirea pe fereastra sperand ca mocaneasca ploaie a lui noiembrie are sa devina joc de zapada.

ca niciodata am asteptat iarna, azi.
fiecare prieten drag ce mi-a calcat pragul casei mi-a adus zvon de ninsoare. obraji inrositi, miros de vant. au navalit inauntru cainii, cu boturile reci si pernitele inghetate. am fiert vin si mieji de nuca am rumenit in cuptor.
ninge, iubitule?

inca astept. poate c-are sa ma fure somnul, mai tarziu.
dar daca ninge, sa ma trezesti, iubitule.

5 comentarii:

Anonim spunea...

Zuzeta, am să te rog să mă scuzi de off-topic. Vroiam să te anunţ că am mutat blogul meu la www.demaio.info, şi să te rog să schimbi adresa în blogroll-ul tău. Mulţumesc mult.

UnCopilutz spunea...

Zuzeta, şi eu aştept zăpada ca pe o mană cerească. Dar nici măcar nici nu plouă. Dar mirosul iernii nu-mi dă pace.

Alex spunea...

desi astept sa ninga, pot sa spun ca sunt un pic in avantaj: mie imi place si ploaia :)... totusi, sper sa ma trezeasca si pe mine cineva daca incepe sa ninga...

pantacruel spunea...

dar unde sunt zăpezile de altădată?
unde au fugit oamenii de zăpadă?

o sa ajungem peste cativa ani,
la cum s-au schimbat... vremurile,
sa ne uitam cu gura cascata
la cate un 'nebun' care vorbeste despre zapada, troiene si sanii.
ca la un nebun!

zuzeta spunea...

hei, nici la cluj nu-i zapada?
acu' nici ca mai miroase a iarna. de vreo doua zile e zvon de primavara...

alex, si mie-mi place ploaia, dar vara. si cand va ninge, ai sa vezi: o sa te trezesca cineva!

zapezile de altadata is pe la balea lac, panta.inca mai sunt. e drept,acum niste ani,prin locurile alea mergeam la schi in iunie (si era splendid sa faci sporturi de iarna in costum de baie..)
si probabil, copilul meu o sa se uite mirat si neincrezator cand am sa-i spun asta
asa cum ma minunam eu cand tata imi povestea despre cumplita iarna a lui 40, cand oamenii isi croiau drumuri cu lopata pe sub zapezi...