marți, 13 noiembrie 2007

unica, minunata

printre atitudinile care ma everveaza rau pe lumea asta, la loc de frunte este lingusirea.
ma mai enerveza ipocrizia. si oamenii care nu-si asuma o vina ce le apartine ma scot din minti.
dar tot lingusirea reuseste sa ma infurie cel mai rau. pana si cuvantul ma enerveaza , in toate formele lui. lingusire, linguseala. lingusitor.
oh, ce frumos gandesti. oh, ce om minunat esti.
oh, cum ma inspiri, muza mea divina.
cum gasesc eu printre gandurile tale nespusele mele cuvinte. cum te descurci tu in toate situatiile...
cum le faci tu, cum le aranjezi. ca nimeni altcineva.

oh, sunt unica. sunt o minune ratacita pe pamant. sunt omul oamenilor, frumusetea frumusetilor, desteapta, spontana, logica , echilibrata . sunt fascinanta, cuceritoare, uimitoare.

ce mama dracului vrei de fapt? spune direct si poate ai sansa sa obtii.


(orice asemanare cu persoanaje si intamplari de pe blog este strict intamplatoare. cu personaje si intamplari din viata mea reala nu)

18 comentarii:

panttacruel spunea...

Fraza de final m-a linistit.

UnCopilutz spunea...

Măcar de n-ar fi atâţia încât să sufoce Pământul!

Garfield spunea...

adevarul e ca exista si un revers... adica chiar sa inspiri pe cineva, chiar sa te faca sa vibrezi... sa ii spui si sa nu fii crezut...

zuzeta spunea...

pantta, presupun ca la fraza scrisa cu italice te referi, nu?!

stii ce-i trist, uncopilutz? ca nu-si dau seama cat sunt de penibili. ca isi distrug orice urma de mandrie, iti omoara orice unda de respect.
si efectele acestor linguseli se vad, pana la urma, si la scara larga. din pacate, suntem un popor de lingusitori. si de ipocriti. printre altele.

vali, daca simti lucrurile astea pentru (sau fata de) cineva, trebuie oare sa i le si spui? explicit?
se spune ca daca-o strigi pe nume, muza dispare...
in alta ordine de idei, se poate sa admiri pe cineva chiar pana la a-ti deveni sursa de inspiratie. dar eu as fi atenta cu astfel de manifestari. dependenta afectiva intra deja in alta categorie.
in insemnare ma refeream insa la lingusire. sora buna cu ipocrizia. si crede-ma pe cuvant: e jalnica.

OANA DESPA spunea...

mai periculosi decat lingusitorii sunt cei care nu pot trai decat lingusiti....

insemnarea asta chiar mi-a placut!:))

zuzeta spunea...

o,am uitat de astia.
din fericire, cel putin in ultimii ani, n-am avut prin preajma astfel de personaje. asta nu insemna ca nu le cunosc...
ai dreptate, insa. pot fi mai periculosi decat lingusitorii mei. pentru ca, daca in primul caz aveam de-aface cu "depersonalizati", ei bine, la cei care se vor lingusiti vorbim deja de paranoia!

Alex spunea...

mda, doar un amendament : sa facem diferenta intre linguseala si complimente... alea sunt bune, mai ales cand sunt reale si nu se exagereaza... in rest, cred ca ai dreptate ( eu personal nu le spun linguseli, ci... limbi )... take care !

zuzeta spunea...

ei, complimentele, domnule...
alta viata!
"limbi", da. despre asta vorbeam.
sa ai o noapte frumoasa, alex. (asta-i urare, nu?!) :))

Unknown spunea...

Ce ar fi lumea fara lingusitori? Cred ca putin mai trista.Pe seama cui s-ar amuza oamenii seriosi.Si cine ar mai gadila anumite orgolii.

Anonim spunea...

exemple zuzeto. exemple

zuzeta spunea...

jugaru, nu ma provoca!!!

UnCopilutz spunea...

Zuzeta, ei trăiesc în altă poveste, apropos de ce ai zis tu. Le-ar fi imposibil să se vadă. Şi da, observ şi eu că tot poporul nostru le ia din caracteristici.

zuzeta spunea...

zici tu ca nu-si dau seama?
ba eu cred ca stiu exact ce fac si, din pacate, apartin lumii noastre.
cred ca stiu ce fac si chiar isi asuma. atat de tare incat lingusirea asta devaine un mod de viata.

Alex spunea...

da, zuzeta, a fost doar urare :)
ai grija de tine ( la fel, tot urare :) )

zuzeta spunea...

pai sa-ti spun, alex. nu vreau sa am grija de mine!
vreau sa traiesc, sa ma consum, sa ma pierd ca sa ma pot regasi, sa ma obosesc si sa ma odihnesc, sa castig, sa pierd, sa beau, sa fumez, sa gust, sa incerc, sa uit, sa cant. nu, nu. nu vreau sa am grija de mine.

Alex spunea...

a, pai cand spun sa ai grija de tine , nu ma refer sa te "cocolosesti" :) ... ma refer sa faci ceea ce simti si sa iti traiesti viata asa cum doar TU crezi, caci ceilalti s-ar putea ( mai mult ca sigur de cele mai multe ori ) sa nu prea aiba chef de tine... asa ca iti ramai doar tu... si un martini sec, o bere rasuflata sau mai stiu eu ce... eu raman deocamdata la invitata ta de ieri si ... sa fie un pic recisor. multumesc

zuzeta spunea...

cu un gub de gheata, am inteles!

zuzeta spunea...

cub, nu gub!!! :))