marți, 22 aprilie 2008

spectacol

asta chiar e o ploaie adevarata. enjoy!

7 comentarii:

Pisicot spunea...

Of, păcat că s-a dus. Azi noapte am adormit cu sora luna...

Anonim spunea...

Mai vreau ploaie...era splendid aseară...mai vreau nişte ploaie...

Anonim spunea...

si pentru gustul meu a fost cam scurta... dar frumoasa rau:))
cat despre dormit...de fapt n-am prea dormit.

pisicot, invata-ma sa ajung la scoici ca ma duc saptamana viitoare!!!! in sfarsit!!!!

de maio,
am auzit c-o sa mai fie ceva ploaie
DAR
saptamana viitoare trebuie sa fie soare. TREBUIE!!!

Pisicot spunea...

Hehehe...
Dacă te hotărăşti îţi trimit detaliile. Scrie-mi pe pisicot_blog@yahoo.com

Anonim spunea...

m-am hotarat! iti scriu :))

maria spunea...

mai bine sa ploua aici si sa fie soare la scoici

Anonim spunea...

asa sa fie, maria. soare la scoici! sa creasca sciocile mari si frumoase, taman bune de mancat :))