luni, 28 aprilie 2008

amor subit

m-am indragostit.
iubitule, iarta-ma. n-am vrut sa se intample asa. pur si simplu mi-a luat mintile. din momentul in care l-am atins am simtit ca mi-am gasit perechea.
felul in care se misca, cu siguranta si gratie in ciuda siluetei masive, senzatiile pe care mi le ofera, faptul ca-i puternic, dar delicat
toate astea, toate astea
m-au facut, pentru o clipa, sa te reneg
oh, tu stii. iti port o profunda afectiune. te-am iubit nebuneste din prima zi si inca mai avem, noi doi, momente incredibile de tandrete. suntem buni camarazi si te admir
nu, n-am sa te parasesc
dar sa nu suferi daca pe plaja din vama veche ai sa ma surprinzi privind in zare cu un zambet trist
caci gandul are sa-mi fuga la el
si la toate lucrurile fantastice pe care le-am fi facut noi amandoi, noaptea, pe luna plina
lucruri pe care tu nu poti, nu stii sa le faci
cu tot diferentialul tau autoblocant
iubitule, tu care te chinui sa trecem si-o groapa
n-ai sa poti niciodata sa alergi pe unde valurile mangaie tarmul si nici sa iesi de pe plaja
cand nisipul iti zgarie burta si nenorocita aia de baie de ulei.
el poate, el poate
stie sa faca tot felul de lucruri
ne-am plimbat pe un drum desfundat si mi-a soptit
"ia-ma acasa si-am sa te fac fericita"
stiu, dragule. stiu.
ieri m-am indragostit de un nissan patrol. azi m-am trezit cu singurul gand de a-l mana nitel pe hartoape, mi-a crescut pulsul si-am simtit fluturi in stomac
din curte bmw-ul meu m-a privit trist.

m-am indragostit. dar devotamentul meu se dovedeste mai puternic.
nu, multumesc. pastreaza-ti nissanul, prietene. vechiul meu camarad abia asteapta sa merga la mare. si stie singur drumul.

6 comentarii:

Pisicot spunea...

Eram convinsă că era vorba de o maşină :)
Nţţţ, ce era să faci...

Anonim spunea...

era cat pe-aci! ce ti-e si cu indragostelile astea...
insa am avut doar o aventura. asta nu se pune, nu?!:))

Pisicot spunea...

I guess not...

Pisicot spunea...

Offtopic: am transmis toate cele :)

Anonim spunea...

offtopic si eu, ca n-am avut timp de mail:
multumesc pentru sfaturi, probabil o sa nimeresc si cu ochii inchisi. abia astept
toate bune!

(altfel, gluma se ingroasa. azi am circulat cu nissanul...)

Pisicot spunea...

:))
...ah, un pic de plăcer interzise.