miercuri, 9 aprilie 2008

dilema (veche)

am primit azi pe mail o fotografie cu mine, de la o adresa necunoscuta.
o poza, atat. cu mine vesela (cred ca si usor ametita), in prag de seara, cel mai probabil pe o terasa.
asta-i de vinerea trecuta, mi-am zis. si-am zambit recentei amintiri cu prietenii. dar haina pe care-o purtam in fotografie imi parea straina. si, uitandu-ma mai bine, frunzele din planul indepartat atarnau triste. era toamna.
hm, asta toamna, m-am gandit.
incercand sa reperez momentul m-am enervat. nu stiam cand facuse facuta fotografia. pur si simplu n-o asociam cu nimic. nu stiam nici unde sunt, nici cand.
m-am chinuit vreo jumatate de ora sa scotocesc in sertarele memoriei. nimic. gol. vid. oh, imi lipsesc secvente din propria viata.
asa ca am reactionat si am raspuns mailului solicitand atat: "cand si unde eram?"
vreo ora mai tarziu a venit raspunsul.
octombrie 2002, herastrau, la ponton.

OCTOMBRIE 2002?????

am incremenit. dar intr-un fel m-am linistit. normal ca nu-mi aduceam aminte!!!
acum dilema mea este alta. ori am ramas la fel de tanara ca acum sase ani, ori m-am ramolit de tot!? sincera sa fiu, prefer prima varianta.

7 comentarii:

Unknown spunea...

E clar ca prima varianta e valabila. Daca te ramoleai cu siguranta nici nu o mai cunosteai pe tinerica din fotografie.

Anonim spunea...

sunt tanar, buna seara!
am reusit sa-mi amintesc! si haina pe care-o purtam nu parea straina, chiar era! un prieten mi-o imprumutase ca mi-era rece :))

Anonim spunea...

Prima, prima, prima :)

Anonim spunea...

prima sa fie!
asta este avantajul de a avea o constanta in viata, trec anii fara sa-i simti!
cat despre "constantele" mele, ele par a fi
terasa si berea!!!

Unknown spunea...

zuzeta, e clar: ai ramas neschimbata si cu aceleasi pasiuni: terasele si berea:))

Anonim spunea...

si cafeaua, si cafeaua!!! :))

Alex spunea...

da, si cred ca e sti si modesta :P:P:P