duminică, 6 aprilie 2008

program de duminica





vreo trei zile n-am urcat in camera de la mansarda a fetei mele.

astazi n-am avut incotro
si, brusc, m-a apucat durerea de cap. desi aveam alte planuri, programul meu de duminica a fost bulversat.
(si, sa ne intelegem, asta-i partea frumoasa!!!)

update,15.30. mic dictionar de preocupari pe birou
trei oracole incepute, dar neterminate. patru pietre frumoase, mari. popcorn, bravo, bravo girl, cool girl. foarfeca de gradina(?!). cana cu fanta, cana cu apa, cana cu lapte, castron cu lapte si cereale, doua lingurite, un pahar gol. halba (?!) cu cola. sticla cu apa plata. doua perechi sosete murdare. un maieu negru. o lalea uscata. lac de unghii, parfum, strugurel. covrigei cu sare. o fotografie cu mine, mazgalita pe fata (stiu cand a fost asta!!!). doua pachete guma de mestecat, o punga haribo, sase pixuri fara pasta, pictura inceputa, pensule. borcan cu apa pentru pictat. martisoare, globuri pentru bradul de craciun. farfurie, furculita. trei pungi cu seminte de flori pentru gradina, treisprezece bratari, clame de par.
rimelul pe care-l pierdusem de vreo saptamana.
la toate acestea se adauga, fireste, carti, caiete, coli, penare, stilouri, rezerve de cerneala, carioci, creioane colorate (pfff, n-a mai colorat de vreo patru ani), gagici decupate din reviste, versuri din cantece, cd-uri, dvd-uri, camera foto. frimituri, nisip(?!) si un burete pentru spalat vase.

doamne, cate se pot intampla in trei zile!!!!

9 comentarii:

Pisicot spunea...

Baftă! :-))

Anonim spunea...

multumesc. n-a fost asa de greu cum imi imaginam. la un moment dat s-a dovedit chiar amuzant!!!
dar m-a tinut departe de ploaia asta de toamna. :))

Anonim spunea...

Hi hi...partea cu rimelul sună bine...l-ai lăsat sau l-ai adus înapoi acasă? Că eu am senzaţia clară că iar va dispărea :))

Pisicot spunea...

Păi...e o metodă :)
Eu am profitat de messenger şi mi-am schimbat dipoziţia. Mulţumesc deci partenerului de discuţie :D

greenfield spunea...

N-as vrea sa stiu ce se intampla daca vede ce ai scris aici. Precis se va supara pe tine, sau va face o criza de personalitate. Fata mea asa ar fi facut.

Anonim spunea...

l-am lasat, l-am lasat. am lasat si pietrele, iar intr-unul dintre oracole am raspuns deja la intrebari. :))

este, pisicot.
in mod normal, ploi ca asta de azi imi fura zambetul. dar am fost ocupata.
felicitari partenerului de discutie, a invins ploaia!

Anonim spunea...

oh, greenfield
cred ca fiica-mea ar fi foarte mandra.
pentru ea, a fi dezordonat nu reprezinta un defect.

Anonim spunea...

vezi, daca i-ai luat birou mare?

Anonim spunea...

stii ce n-am inteles?
ce facea ea cu foarfeca de gradina si cu semintele de flori pe birou?
o fi plantat ceva? :D