joi, 17 aprilie 2008

parola catre mine

sunt bine, multumesc.
doar ca uitasem parola. deodata, intr-o zi, mi s-a stes din minte. m-am trezit tastand tot felul de chestii, inclusiv un pin de la un card. degeaba.
nu am reusit sa-mi amintesc
desi pun parole simple, logice, cu legaturi clare cu mine sau cu evenimente importante din viata mea, ba le spun si prietenilor mei ca sa-i pot ruga sa-mi aduca aminte
sau le notez pe tot felul de biletele pe care le pun bine
si nu le gasesc niciodata
pentru ca uit unde le-am ascuns
si le descopar dupa multe luni , ce dracu am vrut sa spun, de ce am scris un nume ori un numar pe o hartiuta, la ce mi-o fi folosit
vreo saptamana m-am chinut sa-mi aduc aminte un nume important pe care mi-am spus ca-l retin, ce e usor
pe un bilet ratacit intr-un buzunar imi notasem 18,19, 20
nici acum nu stiu ce inseamna, am jucat numerele si la loto,
in schimb stiu perfect un cuvant inventat in joaca, de mine si prietena mea din copliarie, aveam vreo 12 ani, am scris pe coperta unui caiet "micilentonacistaric" si-am facut pariu care-l retine, am vorbit cu ea in urma cu doua luni, il stia la fel bine ca mine, "micilentonacistaric" am spus amadoua la telefon si ne-a pufnit rasul, nu inteleg cum oamenii spun ca am memorie buna, stiu tot felul de detalii aiurite ale unei intamplari, culoarea cerului dintr-o anumita zi si victor, numele colegului de banca din clasa intai
dar am uitat parola de la blog, am ramas incuiata pe-afara in fata propriei vieti
n-am putut sa-mi mai accesez gandurile
n-am mai stiut parola de la blog.

din senin si fara sa ma gandesc nici macar o clipa
azi mi-am amintit-o.

16 comentarii:

verbiaj. spunea...

si care era pana la urma? daca ne-o zici sigur ne vom gasi vreo suta sa te scoatem din belea in ziua in care o vei uita din nou.

Pisicot spunea...

eşti foarte tare!!!
bizar, dar eu am păţit-o cu pinul de la telefon. după 6 ani :D

Alex spunea...

pai scuze de deranj; eu zic asa : gata cu lamentarile si hai sa incepi sa scrii ca ai ramas in urma... iar eu daca nu citesc ceva nou in fiecare zi ma apuca un fel de depresie sora cu nebunia... vrei sa ma vezi pa Pro la ora 5? vrei sa ma dea Maria la stirile ei de pe Antena 3?
Deci, am inteles, te-am iertat, dar hai, la treaba ! :)

Bine ai revenit, zuzeta ! :*

pantacruel spunea...

aia cu numele colegului de bancă din clasa întâi m-a omorât. încă nu mi-am revenit, dar după ce îmi amintesc la rândul meu toate numele colegelor de bancă revin! :)
să tot fi fost o duzină întreagă...

Unknown spunea...

Stii ce ar fi tare? Sa uitam intr-o zi chiar parola catre noi: sa nu ne mai putem accesa nici un gand, senzatie, sentiment etc. Uff, cred ca mi se trage de la soarele de afara:)

Anonim spunea...

verbiaj, multumesc
dar l-am notat deja pe un biletel pe care l-am pus bine :))

pisicot? cine e pisicot??? :)))

Anonim spunea...

i'm back
da' chef de scris tot n-am.
e soare si verde afara, hai sa traim ...:))

Anonim spunea...

panta eu stiu asa: victor in clasa intai, nicoleta intr-a doua
ina (asta era foarte enervanta) in clasa a sasea
si intr-a noua, stiu sigur, izabela
cu ea interpretam roluri din caragiale in ore, tot cu ea am inventat un alfabet pentru eventualele interceptari de biletele aruncate peste capul profesorilor catre baietii din randul de la geam si impreuna chiuleam de amorul artei si, neavand uneori ce face, ne plimbam de la un capat la altul al unei linii de autobuz.

Anonim spunea...

stefan in clasa intii
iar romeo... la gradinita :))

pe post de cod foloseam caracterele runice invatate de la jules verne :D

iar ieri pentru prima data am uitat complet pin-ul de la cardul de debit. tot ieri, pentru prima data, nici hirtiuta pe care mi-l notasem nu era de gasit in locul unde sta de ani de zile...
o fi fost ceva in aer.

Anonim spunea...

aoleu, simo
asta-i o chestie a carei umbra m-a urmarit multa vreme si m-a infricosat: AMNEZIA
nu, n-as vrea sa uit.

pantacruel spunea...

ha! :)) ca aurolacii!!!
eu preferam metroul in ultima perioada... :)

Anonim spunea...

v, ceva-ul asta din aer mie mi-a fost benefic: eu mi-am amintit-o!!!

Anonim spunea...

nu, metroul nu!!!
din autobuz vedeam si peisajul :))
culmea esta ca eu si izabela ne plimbam ore in sir prin oras timp in care vorbeam, vorbeam, radeam , plangeam, vorbeam, iar cand ajungeam acasa - blocurile noastre erau vecine, mai ramaneam de vorba vreo ora in colt!!!!

Anonim spunea...

Bine ai sosit, Zuzetaaaaa, că mie unul îmi era dor :)

maria spunea...

eu patesc asta constant cu parola de la hotmail. nu stiu de ce, tocmai cu aia

Anonim spunea...

de maio, si mie! :)

maria, ce sfat as putea sa-ti dau tocmai eu?!