luni, 21 aprilie 2008

cand timpul se opreste

vantul miroase ciudat, a migdale amare. si-a briza sarata.
asta seara vantul miroase a migdale amare si eu imi par tare straina mie.
nu-s trista, nici vesela nu-s.
privesc in intuneric si adulmec viata. port o armura de ganduri si-un sac greu de amintiri. asta seara viitorul n-are culoare. nici importanta.
asta seara sunt prinsa in hora nasfarsita a minutelor. asta seara sunt timpul ascuns intr-un ceas de buzunar legat cu lantul auriu al trecutului de un ipotetic viitor. pendulez intre azi si maine cu nepasarea muta a clipei.
o secunda.
intr-o secunda o lume se schimba. o secunda trece pe nesimtite
si numar in gand
cate vieti se aprind sau se sting
cate iubiri se irosesc, cate cuvinte raman nespuse.
din cauza unei secunde.
o imagine. maslini pe un deal insorit. si alta. spuma unui val pe o stanca batrana. un zambet. o privire. un zgomot. o adiere. un parfum. un gand. o frica. o bucurie. noua secunde. intuneric, lumina, unsprezece. catargul unui vapor.
vantul miroase obsedant a migdale amare si-a briza sarata, treisprezece.
pierd prea mult timp cu prea multe vise si castig in schimb clipe de viata.
asta seara nu-mi pasa de maine.
cand timpul se-opreste, sirenele canta. si cantecul lor ciudat
fura mintile pamantenilor.
cand timpul se opreste, inimile continua sa bata.

4 comentarii:

Alex spunea...

hmmmm, mi-ai facut pofta s aopresc timpul... sper sa stiu cum... macar de data asta...

Anonim spunea...

stii cum? ia spune-mi :))

Unknown spunea...

mie mi s-a facut o pofta teribila de mare:) din nou.

Anonim spunea...

"si ceru-mi spune :fugi, ca eu platesc!!!"