sâmbătă, 1 septembrie 2007

cry baby

12 comentarii:

greenfield spunea...

Buna dimineata.Iti place Janis Joplin? Si noua.Am ascultat la greu.
http://corneliu-niculescu.weblog.ro,
si-a pus Janis Joplin.
http://greenfield.weblog.ro, are Rod Stewart.
Fiecare cu muzicuta lui.

Anonim spunea...

Honey when you got some more tears to shed
Honey I won't let a man stand in your way, babe,
You have to snap all your fear from the door house away dear
You just gotta let it go, baby, come on,
Honey cry, oh, cry to me baby.


zuzeta... sunt uimit. azi noapte, nostalgic din pricini de ploaie. m-am urcat in masina si m-am plimbat incet, incet pe strazi. stii ce am ascultat, zuzeta?
stii, da.

zuzeta spunea...

greenfield da, o ador pe janis. muzica ei reuseste, in anuminte momente, sa-mi defineasca exact starea. si rod stewart imi place, tare. chiar ceva mai devreme am ascultat "have you ever seen the rain" desi, la piesa asta prefer varianta cantata de creedence.

zuzeta spunea...

fly, stii ca era o vreme in care simteam nevoia sa fac asta?! sa conduc noaptea si sa ascult muzica?
dar eu ieseam din oras. intr-o noapte cu ploaie si clapton m-am trezit trecand de campina...

zuzeta spunea...

si-acum ploua si eu plec la drum. hm...

Anonim spunea...

pleci departe? ti-ar prinde bine o companie linistita si usor nostalgica?

zuzeta spunea...

nu plec departe. doar vreo ora si-un pic de drum.
iti multumesc pentru oferta, sincer. dar poate altadata. :)

Anonim spunea...

drum bun atunci. si sa ai vara in suflet , cu toata toamna asta care a dat navala peste noi.

Anonim spunea...

'aide, dom'le, asculta-l pe aurelian temisan mai bine, ca-i tinar si vivace.

zuzeta spunea...

prea tanar si prea vivace :)
prefer un hendrix, tot tanar si vivace!!! :))

Anonim spunea...

io nu te inteleg, zau. temisan si enache ruleaza, mai!

zuzeta spunea...

v, vrei sa-ti trag un cotabita peste temisanu' ala?