marți, 11 septembrie 2007

prietenii mei

(tuturor celor care se regasesc, fie ca sunt sau nu prietenii mei)

prietenii mei fac parte din viata mea. sunt parte din viata mea, sunt in inima mea. lor le este permis aproape orice, pentru ei sunt de gasit oricum, oricand. lor pot sa le spun cand n-am chef sa-i vad, pur si simplu n-am chef de cafea la irish pub, pot sa le povestesc fanteziile mele, si cautarile, si toate, toate lucrurile rele si urate din mine. pot sa ma si cert cu prietenii mei si-apoi sa radem impreuna. pentru ei sunt intotdeauna on-line.
prietenii mei stiu ca ma pot cauta in orice moment. in miez de noapte, cand imi veghez gandurile si telefonul suna, stiu. e cineva care mi-e drag. si care vrea sa-mi spuna ceva, neaparat, atunci, neaparat. sau sa ma intrebe. sau sa planga. sau sa rada. sau sa bem o bere. si raspund.
ma trezesc, injurand ma trezesc, si la primele ore ale diminetii, chiar daca abia am adormit de-un ceas, ma rup din patul cald si din bratele iubitului pentru vreunul dintre prietenii mei. pentru sufletul lui. las treburile mele, cheltui banii mei, consum timpul meu. pentru ca asa vreau eu. pentru ca imi pretuiesc prietenii si stiu, da, stiu cat de important e ca atunci cand ai nevoie, la capatul celalalt al firului sa fie cineva. in capatul celalalt al orasului, al tarii, al lumii un zambet cald sa-ti aduca lumina in sufletul chinuit.
si ma infurii, si-i cert, si-mi bag picioarele, le spun eu cum e mai bine sa faca, si cand, si de ce. si ne certam si la dracu', daca nu ma ascuti de ce ma mai intrebi, si le stii tu pe toate, de unde le stii, din experienta, futui experienta masii, si taci, si taci. si peste cearta se-aseaza zambete. si caldura prieteniei. si mana ta care peste masa o strange pe-a mea. si uite, pentru clipa asta, pentru lacrimile pe care incerci sa le ascunzi, pentru nodul pe care-l simti in gat, pentru mana ta puternica dar firava in mana mea mica, pentru toate firele vazute si nevazute care ne leaga si ne dezleaga, da pentru toate lucrurile astea, imi pun sufletul in palmele tale.
prietenii mei sunt parte din mine. ma completeaza, ma alcatuiesc. fara ei as fi un om diferit. mai trist si mai sarac.
prietenii mei stiu ce simt si cum simt. dar, pe rand, le multumesc acum. pentru ca m-au ales sa le fiu prietena.

3 comentarii:

greenfield spunea...

Vad ca n-au trecut prietenii pe-aici, am trecut eu sa-ti urez o zi buna!

zuzeta spunea...

prietenii despre care vorbeam in insemnare traiesc in lumea reala. prea mica probabilitatea sa ma viziteze pe-aici...
si chiar am nevoie de o zi buna, multumesc. asemenea.

NARCIS spunea...

;;)