vineri, 14 septembrie 2007

atat, deocamdata

o replica pe care am primit-o in noaptea asta catre dimineata m-a scuturat mai ceva decat o pereche de palme.
asta nu-i lumea mea.
mi-a placut aici. am vorbit, am ras, am retrait pasiuni uitate si am descoperit altele noi, pe care pan' la urma le-am pierdut pe drum.
dar nu e asta lumea mea.
in lumea mea ne privim in ochi atunci cand avem a ne spune ceva.
asa ca spun acum: atat, deocamdata.
zuzeta se inclina, doamnelor si domnilor. atat, deocamdata.

3 comentarii:

greenfield spunea...

????m-ai facut curioasa!!!!

greenfield spunea...

Am uitat sa-ti spun de concursul organizat la:http:bloggeri.ro, nu stiu daca te-ai inscris!?

zuzeta spunea...

am auzit despre concurs, multumesc. dar eu scriu pentru mine, in primul rand.
cat despre curiozitate, am sa incerc o explicatie intr-o insemnare, in curand.