marți, 25 septembrie 2007

cand iubirea moare

am cautat ceva printre acte invechite si ingalbenite. dar am gasit altceva. un caiet urat, cu o coperta rosie, decolorata. nu mai stiam ce e, doar ca mi-a trezit un sentiment ciudat. m-am asezat pe jos, pe covor si l-am deschis cu emotie. cateva insemnari scrise cu pixul. una dintre ele purtand data de azi, doar ca anul...anul era 1997. exact acum 10 ani. mi-am amintit. ma simteam prizoniera in propria viata. bausem juma' de sticla de whisky si plangeam.

25 septembrie 1997
...si astazi mi-am spus: nu mai am nimic interesant de trait. si am crezut asta. ma plictisesc. tu ma plictisesti. viata mea se invarte in jurul tau. nu stiu care dintre noi poate sa deschida cercul in care ne invartim si nu stiu daca, o data el deschis, o sa-mi aduca bucuria unei noi zile.
azi dimineata m-am trezit sfasiata de tristete. singura si inutila, cu tine langa mine, cu tine care nu-mi spuneai nimic, cu tine care-mi spuneai vorbe goale si voiai sa-mi pupi piciorul ca sa ma faci sa rad.
vreau sa plec, am nevoie sa plec si ma doare ziua de maine. ma doare respiratia ta si piciorul pe care-l arunci peste mine dimineata.
as vrea sa mori. te-as plange, pe cuvant. ti-as simti lipsa ani de zile. mi-as spune ca am avut sansa sa am relatia perfecta, dar destinul, nenorocitul, nu m-a lasat.
te urasc, dar am nevoie de tine. ce inseamna nevoie? NEVOIE. NE-VOIE. impotriva vointei.
te am.
nu vreau sa te am.
vreau sa fiu singura.
si libera.
si mi-e frica.
si daca pleci mi-e urat.
si nu te mai vreau.
nu te mai vreau, boule.

6 comentarii:

greenfield spunea...

Observ ca ti-ai schimbat decorul, e foarte incitant. Acum 10 ani, eram mai tineri si mai optimisti, e cazul meu. Traversasem o perioada grea, dar incepea o perioada interesanta si eram foarte increzatoare in viitor. Acum, de ceva timp mi-a cam trecut...
La tine e alta poveste.

zuzeta spunea...

ma bucur ca-ti place, asa m-am simtit - si ma simt - in zilele astea de toamna frumoasa.
alta poveste, alta poveste.
viata mea e compusa din povesti!

Anonim spunea...

ce s-a intamplat pe urma?

Mesteru' spunea...

L-ai parasit pe bou?

Anonim spunea...

Ce bou!

zuzeta spunea...

l-am parasit, l-am parasit!