duminică, 30 septembrie 2007

try to remember

6 comentarii:

Garfield spunea...

mereu cand intru la tine pe blog ma "lovesc" de ceva frumos...
imi place , cred ca voi veni din ce in ce mai des... ma ajuta sa gandesc frumos...

Anonim spunea...

Am făcut aseară un tur de forţă, încercând să descopăr una, alta. Te-am descoperit şi pe tine, drept pentru care faci parte din blogroll-ul meu ce are, de astăzi, un loc mai aparte în blog-ul meu. Ai fi primit locul ăsta oricum, pentru preferinţele muzicale devastatoare...
Şi am să încep să trec zilnic. Şi Vali are dreptate, eu am fost lovit de ceva frumos. Doar să ai forţa să o ţii aşa...

zuzeta spunea...

vali, ma bucur. si m-am bucurat gasind la tine "sunt tanar, doamna!"
(cum e formularea aia? va mai asteptam pe la noi!!!)

demaio, muzica e a doua mea natura. (ba cateodata e chiar prima.) cat despre forta s-o tin asa...e cam greu s-o pierd. scriu ce simt si ce gandesc. ar insemna, nu-i asa, sa nu mai simt si sa nu mai gandesc. multumesc.

Garfield spunea...

cum spuneai.. sunt tanar, doamna..:) sper sa nu obiosesc curand tot cautand locuri unde se gandeste frumos.. pana una-alta, ma odihnesc un pic la tine:)

zuzeta spunea...

sa-ti imprumut patul cu baldachin?!

Garfield spunea...

ei, ma odihnesc pe ... muzica:))