sâmbătă, 1 septembrie 2007

dor

in noaptea asta sunt toamna. mi-e rece si vant strain, sunt zambet pierdut, sunt nostalgie. sunt gand de ploaie deasa, ploaie mohorata. sunt cenusiul norilor.
mi-e frica si mi-e dor.
in noaptea asta mi-e dor de tine.

32 de comentarii:

Anonim spunea...

Pentru aşa un post trist, nişte salutări călduroase dintr-un club nu mai aberant decât însăşi România, decât plaja pe care e ridicat cortul, decât lumea blondă si scumpă care îl umple. I haţe house! :)

zuzeta spunea...

:)
m-am incalzit doar cand am auzit de plaja. chiar a venit toamna?

Anonim spunea...

Da. E aici. Nicăieri nu e mai toamnă, mai iarnă decât pe plajă. Ştiu despre ce zic, am petrecut câteva ierni bune la Constanţa. N-aş da pe nimic o baie în mare în noiembrie, o Mamaia pe 1 ianuarie... :)

zuzeta spunea...

ma sperie marea iarna. asta nu inseamna ca nu-mi place. dar, stiu si eu? baie in noiembrie?

Anonim spunea...

Marea iarna e Marea. (Clişeu, ştiu, dar aşa e) Baia în noiembrie e acum 10 ani. Când eram tânăr si puternic :)

zuzeta spunea...

:))
poti sa faci ceva pentru mine? poti sa o privesti acum si sa mi-o trimiti repede-repede? as vrea s-o iau in vis...

Anonim spunea...

Sunt deja într-o maşină către somn... Poate maine să ajung la apă. Apa is good :) ce e prin buc?

zuzeta spunea...

e toamna. deja toamna.

zuzeta spunea...

sa-mi trimiti Marea, maine. daca vrei (privirea sa-mi las in podea, calca peste ea...)

Anonim spunea...

Deci n-am pierdut nimic... :) mi-am lăsat storurile înainte să plec, prevăzător, să nu-mi între prea multă toamnă în casă. Deşi, ca să nu zici că te mint de dragul de a simţi la fel (cum fac bărbaţii, ce porci...), toamna îmi place doar pentru că anunţă iarna - vremea când am venit pe lume, anotimpul în care mă nasc din nou, în frig si lumină albă

zuzeta spunea...

de fapt mie imi place toamna. dar ma intristeaza...

zuzeta spunea...

(stii, eu sunt nascuta vara...)

Anonim spunea...

(e teribil să scrii comentarii pe blog de pe mobil... Abia aştept iphone-ul) de ce nu dormi? Si iartă-mi întrebarea mult prea personală, o pot şterge maine, dacă vrei :)

zuzeta spunea...

nu cred ca noptile sunt pentru dormit. si nu mi-e somn. si inca nu-i dimineata...
:)

Anonim spunea...

A, nu?... Cea mai bogată lume e somnul. Sunt liber când dorm, pot să văd, să aud, să gândesc, să visez ce vreau. Ce frumos ar fi dacă "să dormim împreună" ar însemna chiar asta - oamenii n-ar mai avea nevoie să-si povestească visurile. Când eşti născută vara? Si, mai ales, asta e motivul pentru care vrei să fie mereu cald în partea ta de maşină, nu? :-p

zuzeta spunea...

in partea mea, fie ea de masina, de pat sau de lume, e intotdeauna cald. cat despre somn, dorm si eu, dimineata. si visez!

Anonim spunea...

N-o să menţionez asta nisipului maine când o să merg să înot, ca să nu pretindă să vina să te cunoască, ca să-ţi fure din căldura care, crede el, îi dă sens. :) acum mi se închid un pic ochii, drept pentru care mă retrag uşor, lăsând cortina să cadă si luminile să se stingă peste gândurile noastre împrăştiate pe internet. Somnushor.

zuzeta spunea...

eu inca aplaud...

Anonim spunea...

"a venit, a venit toamna
acopera-mi inima cu ceva.."
ce facem zuzeto? hai sa fugim in lume, unde-i soare si cald...

zuzeta spunea...

a, nu, n-am sa fug de ploaie!!!

Anonim spunea...

toamna, cand se coc metaforele...
poetica discutie, azi-noapte. :-)

si la ctza e cri-cri-cri..., ceea ce inseamna magazine pline de familisti refugiatzi din calea vidului de pe plaja, din apa, de pe terasele hotelurilor si - o ard cinic, de parca eu as fi din alta tzara... - din propriile vietzi.

Anonim spunea...

În măsura în care mai sunt în subiect (si interesează pe cineva) - am filmat un curcubeu ca la carte mai devreme, iar acum (cât e ceasul? 3 si) plouă ca în filme peste taximetriştii hoţi din Constanţa. A venit toamna si-i trist / din ce în ce mai trist / să fii taximetrist... Bună dimineaţa.

zuzeta spunea...

w, un curcubeu? pai inseamna ca n-a venit toamna de tot, de tot, nu?
buna seara, deci!

Anonim spunea...

Nu ştiu - nu e voie cu curcubee decât vara? si da, seara asta are înca şanse serioase să între în istorie ca o seara bună :)

zuzeta spunea...

asa cred, curcubeele-s ale verii. dar asa gandeam si despre fulgere, pana am zarit unul in toiul unei ninsori de poveste. da, chiar e o seara buna azi. :))

Anonim spunea...

curcubeul despre care ziceam:
http://www.youtube.com/watch?v=36zOGWPqD7Y

neputand sa panoramez din locul in care eram, ca sa prind tot arcul, am facut trucul cu sucitul camerei 90 de grade. astfel incat jumatatea de curcubeu pe care o vedeam eu de la fereastra a jucat si in rolul celeilalte jumatati. sper sa nu va prindeti de smecherie :-)

zuzeta spunea...

curcubeul era chiar deasupra marii, nu?! superb. si-ti multumesc.

Anonim spunea...

ca si pana acum, placerea e de partea mea :-)

(in rest, n-as lua amplasarea curcubeului catre est drept un mare semn. pur si simplu era soarele la apus... ;-p)

ma retrag acum. cat de toamna ar fi ea, asta care a venit, are aceeasi problema (pe care vad ca nu vrea s-o rezolve niciun anotimp...) - contine multe zile de luni, si toate incep dimineatza... of. somnushor tie si vizitatorilor tai.

zuzeta spunea...

noapte buna, writer. si o...atipica (in sensul bun, da?!) zi de luni iti doresc!

Anonim spunea...

buna ziua si azi :-)

e luni si e atipica, intr-adevar: zugravul n-a terminat ce trebuia sa termine in weekend, neogenul e in modul "va multumim pt intelegere" (ce intelesesem? ca nu-mi merge mailul...).

zuzeta spunea...

zugravii nu-si termina treaba. nici instalatorii. nici electricienii. nici nu-ti imaginezi ce bine te inteleg, din pacate!
oricum, sa ai o zi buna, atat cat mai poate fi de buna!

Anonim spunea...

:-)

ar fi un subiect - eternitatea meseriasului