marți, 12 februarie 2008

fara cuvinte

uite, tu stai acolo, eu aici.
tu ma poti privi, eu te deslusesc cu coada ochiului.

intre noi e-un spatiu mic si-un munte de tacere. chiar daca nu te vad, stiu ca ma studiezi. simt cum privirea iti pleaca de pe ceafa, de sub cocul neglijent legat c-o bandana colorata, cum imi aluneca pe umar, apoi urmeaza ca intr-o mangaiere linia spatelui. urmareste cu un gand bratul, ma gadila pe degete.
intarzie pe mijloc, acolo unde tricoul imi lasa mereu spatele dezgolit. simt pe piele adiera respiratiei tale.
se invarte sovaitoare, se muta pe coapsa, zambesti albastru si privirea ta capata culoarea blugilor mei.
oftezi si oftez si eu, un gand ratacit intr-un spatiu mic.
ascuns intr-un munte de tacere.

cand te ridici, te urmaresc cu privirea.
doamne, fesele unui barbat sunt cateodata in stare sa-ti ia mintile...

5 comentarii:

Anonim spunea...

parol!
:D

UnCopilutz spunea...

Ăsta da post de citit dimineaţa!

zuzeta spunea...

v, parol, parol de tot!

de citit dimineata...
si de trait seara!!!

Alex spunea...

iar ai simtit frumos de tot un moment simplu, un lucru simplu, un gand simplu... imi place cum ai scris si e tot ce conteaza cred... Buna seara, zuzeta !

zuzeta spunea...

buna seara, alex! :)